Bubble Tanks
Wat is je echte leeftijd?
 
 
 
Vers of niet: Bridget Maasland in de Playboy
Door: 
Datum: 13-11-2019
Tijd: 12:11:11
Vers of niet: Bridget ...
Koek is op
Door: 916
Datum: 16-10-2019
Tijd: 19:22:55
Koek is op
Koek is op
Door: Roffel NEC
Datum: 2-7-2019
Tijd: 15:02:24
Koek is op
Feliciteer zakje pindas
Door: logkoning
Datum: 4-2-2019
Tijd: 21:52:55
Feliciteer zakje pindas
Koek is op
Door: Dickie
Datum: 7-11-2018
Tijd: 2:32:54 PM
Koek is op
Vers of niet: Froukje de Both
Door: joost
Datum: 14-5-2018
Tijd: 10:12:06 PM
Vers of niet: Froukje ...
Bedenk een vissennaam
Door: logkoning
Datum: 26-2-2018
Tijd: 9:33:00 AM
Bedenk een vissennaam
Bedenk een vissennaam
Door: logkoning
Datum: 26-2-2018
Tijd: 9:32:40 AM
Bedenk een vissennaam
Koek is op
Door: Gill Bates
Datum: 25-2-2018
Tijd: 8:48:20 AM
Koek is op
Bedenk een vissennaam
Door: Piet
Datum: 25-1-2018
Tijd: 8:26:49 PM
Bedenk een vissennaam
Moet wakker worden III
Door: logkoning
Datum: 6-12-2017
Tijd: 1:00:33 PM
Moet wakker worden III
buurman??
Door: 916
Datum: 2-11-2017
Tijd: 4:22:48 PM
buurman??
Koek is op
Door: Garth Sample
Datum: 21-9-2017
Tijd: 3:47:59 PM
Koek is op
Koek is op
Door: Schele piep
Datum: 15-8-2017
Tijd: 1:22:59 PM
Koek is op
Koek is op
Door: logkoning
Datum: 26-4-2017
Tijd: 7:51:28 PM
Koek is op
Bedenk een vissennaam
Door: Elise
Datum: 24-4-2017
Tijd: 8:28:07 AM
Bedenk een vissennaam
Koek is op
Door: logkoning
Datum: 14-4-2017
Tijd: 1:26:02 PM
Koek is op
Koek is op
Door: MayZ
Datum: 1-4-2017
Tijd: 10:02:30 PM
Koek is op
Koek is op
Door: 916
Datum: 2-2-2017
Tijd: 5:00:52 PM
Koek is op
Bedenk een vissennaam
Door: Luke
Datum: 9-1-2017
Tijd: 1:51:17 PM
Bedenk een vissennaam

Nieuw hier?
Guestmap
Free Rider banen
The Daily Set
Filmtip van de dag
Meeste reacties
Kabouterrace
Weersverwachting
Contact
 
Waar heb je op gestemd?

7-3-2006 | 9.20
RSS feed van reacties op 'Waar heb je op gestemd?'    
De stembussen zijn al weer twee uur open, de opa´s zijn toe aan hun derde bak koffie en de eerste stemmen zijn binnen.

Laat in de poll onder reacties achter wat jij hebt gestemd.
Reageer | logkoning  
  • Currently 0/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Er is nog niet gestemd
     
Waar heb je op gestemd?
CDA
PVDA
VVD
Groen Links
SP
D66
ChristenUnie
Iets anders (zet het ook even in een reactie)
Ik ga niet stemmen
Ik mag niet stemmen
  


CE_REAL
7-3-2006 | 9:53:29     
Ik mag niet stemmen, want wij zijn 2 jaar terug samengevoegd met Bathmen en hebben toen al gemeenteraadsverkiezingen gehad.

zakje pinda´s
7-3-2006 | 9:56:35     
aangezien ik natuurlijk gewoon moet werken ga ik vanavond stemmen...

Anke
7-3-2006 | 9:57:22     
Ben voor het werk al geweest

bedlam
7-3-2006 | 10:02:15     
ik ga zo na mn ziekenhuis bezoek stemmen

weird
7-3-2006 | 10:46:28     
snik ik mag niet snik snik snik

Angst
7-3-2006 | 10:50:11     
@Anke dan heb je geluk dat je werk niet zo vroeg begint. Bij mij ging het pas open om 9 uur ´s ochtends ofzow

Anke
7-3-2006 | 11:05:09     
@ Angst, hier (oss) om half 8 of 8 uur al geloof ik, wel handig!

wozz
7-3-2006 | 11:08:54     
Huh? Alle stembureaus horen toch om 7.30 uur open te gaan?

Elskuh
7-3-2006 | 11:24:11     
Ben hard aan het werk natuurlijk.... ga vanavond wel ff

Bull
7-3-2006 | 12:38:17     
Ga zo voor het werk even (werk van 15:00 - 00:00 uur)
Ga voor PBB (Puur Bests Belang).
Een lokale partij waar de punten wel in orde zijn en ik enkele mensen ken. die kan ik dus mooi aan hun jas trekken als het ff niet goed gaat

robbie
7-3-2006 | 14:06:39     
ik stem op de B.O.P. (burgelijke ongehoorzaamheids partij) http://www.bopdelft.nl/

lenin
7-3-2006 | 14:55:32     
yoehoe ik mag voor het eerst gaan stemmen waarschijnlijk VVD

Looney
7-3-2006 | 15:03:03     
Mag niet stemmen

badeendje04
7-3-2006 | 15:08:04     
Ik mag nog niet stemmen, maar m´n broer, zus en m´n ma hebben NAP gestemd. Partij in Albranswaard.

wjee
7-3-2006 | 15:22:21     
DGP, Dorps Groepering Pouwels

Yup
7-3-2006 | 15:25:50     
Mag ook niet stemmen, maar mijn stemwijzer zei Haagse Lente ()
Nooit van gehoord

logkoning
7-3-2006 | 16:04:57     
Ik ga niet meer, de uitslag is al bekend

schele piep
7-3-2006 | 16:07:58     
volgens mij als je het zo ziet iedereen het zelfde gestemd

Vin
7-3-2006 | 16:39:37     
ik mag ook nog niet stemmen, wel jammer maar ach..

Pater
7-3-2006 | 16:43:35     
Ik mag ook niet stemmen, heringedeeld tot Montferland

Kooten
7-3-2006 | 17:05:18     
En daarom mag je niet stemmen?

Krielkip
7-3-2006 | 17:17:48     
Ik mag ook niet stemmen vanwege gemeentelijke herindeling tijdje geleden, heb toen al gestemd..

Lt. Col. Me
7-3-2006 | 17:34:14     
Ik stem ook voor de lokalen, keuze uit 4 partijen is nu ook niet geweldig. Het is zeg maar lokaal, PvdA, VVD of CDA. Vier keer niks, dus ´t is iets of niets. En ja, als je niet stemt heb je ook niks te zeggen, dus ga ik maar lokaal stemmen

Kooten
7-3-2006 | 18:07:19     
Quote:
heb toen al gestemd
aha, duidelijk

Flierp
7-3-2006 | 18:35:07     
ik ben net verhuisd van gemeente Westvoorne naar Albrandswaard, maar ik WIL niet eens stemmen deze keer.
ten eerste niet omdat ik nog maar zo kort in de gemeente woon dat ik niets van de werking van de plannen die gemaakt zijn afweet
en ten tweede omdat ze allemaal gewoon fullofit zijn ... ik bedoel, de een breekt het liefst de rug van ander om 1 stem meer te krijgen
er werden bij de metro nog snel 4 folders van vvd, d66, groenlings en cda in me klauwen geduwd

*probeert heel erg hard zijn kalmte te bewaren*

en toen heb ik er een uitgescholden
zelfde verhaal met die klote-chipkaart

maar nu weer ontopic, ik wilde eigenlijk blanco gaan stemmen omdat ik hoorde (klopt dit?) dat de grootste de niet-stemmen krijgt, maar ik had er gewoon geen zin meer in
bij de parlementsverkiezingen weer

zakje pinda´s
7-3-2006 | 19:01:48     
je bent een vrij gefrustreerd figuur, nietwaar Flierp?

hoe dan ook, ik ben net terug van het stemmen, was vet spannend

Prof. Blow
7-3-2006 | 19:20:12     
Ik heb ook gestemd... en mijn vriendin ook maar die heeft haar stem voor de deelraad en gemeenteraad omgedraaid

Elskuh
7-3-2006 | 20:06:43     
Ben ook net terug Moest 2x stemmen (ook voor mn huisgenootje) en toen stond er achter mij een vrouw te dringen

Flierp
7-3-2006 | 20:08:46     
@zakje pinda´s

niet echt, ik heb zo mn momenten (net als bij jehova´s getuigen bv)

logkoning
7-3-2006 | 20:41:49     
ja, ff stemmen

Flierp
7-3-2006 | 23:50:15     
nou dikke winst voor de PvdA dus

Yup
7-3-2006 | 23:56:24     
SP ook

gulp
8-3-2006 | 0:54:31     
SP

trudy
8-3-2006 | 8:21:40     
hier op VV is flink VVD gestemd, terwijl die het hardst hebben verloren
ik heb overigens GroenLinks gestemd

Kooten
8-3-2006 | 8:26:53     
Quote:
hier op VV is flink VVD gestemd, terwijl die het hardst hebben verloren
ergo?

Looney
8-3-2006 | 9:01:21     
Van de 3 mensen die hier thuis mochten stemmen gingen ze allemaal naar de SP

KC
8-3-2006 | 10:01:48     
Ook GroenLinks gestemd, maar stem landelijk toch waarschijnlijk wat anders. Maar het is hier op VV inderdaad geen doorsnede van de bevolking, met al die VVD-stemmers.
@VVD-ers: zijn jullie dat gezeur over die Wiegel trouwens niet eens heel erg zat?

zakje pinda´s
8-3-2006 | 10:16:45     
wiegel is een vervelende knakker, maar nog niet half zo vervelend als wouter bos..

Dickie
8-3-2006 | 10:19:29     
@ KC nee hoor ik niet maar zat gs nog ff te twijfelen of ik op nieuw rechts zou gaan stemmen. Heb het niet gedaan want ik vind ze op sommige punten een beetje eng.

916
8-3-2006 | 10:46:20     
Wouter Bos is net zo vervelend als Femke Halsema

wozz
8-3-2006 | 10:48:01     
Quote:
wiegel is een vervelende knakker, maar nog niet half zo vervelend als wouter bos..

Mee eens. Ik moet altijd een beetje van Wouter

Anke
8-3-2006 | 10:54:46     
Wel grappig dat de SP hier in Oss verlies heeft geleden...

Flierp
8-3-2006 | 11:25:44     
wauw wat een uitgebreide vocabulair pas je wel op dat je je beeldscherm niet kapotschiet?
Ik vind wouter een beetje Te met zn open boordje.. maar of jan peter beter is?

Kooten
8-3-2006 | 11:40:33     
Quote:
pas je wel op dat je je beeldscherm niet kapotschiet?


JP komt, als een van de weinigen, wel op mij over als een oprecht persoon, die zich niets aantrekt van alle poespas en bijzaken. Dat kan je van Bos en schreeuwlelijk Marijnissen niet zeggen.

Dat we nu lullen over de landelijke kopstukken geeft eens te meer aan dat de gemeenteraadsverkiezingen niet echt losstaan van de landelijke politiek. Wat eigenlijk wel de bedoeling is.

zakje pinda´s
8-3-2006 | 11:53:35     
het is ook de bedoeling dat mensen zich bekend maken met waar partijen daadwerkelijk voor staan voordat ze gaan stemmen...
democratie wordt zwaar overschat

Lt. Col. Me
8-3-2006 | 12:55:48     
Ik durf zelfs wel te stellen dat de Nederlandse democratie vrij kut is

sjakie
8-3-2006 | 13:05:38     
Ik ben niet gaan stemmen, maar vind het wel grappig dat de daadwerkelijke uitkomst anders is dan die van de poll hier op versevis. Betekent m.i. dat als de vergrijzing tot stof of as is opgegaan er een andere uitslag komt.

Ben het overigens ook eens met ZP. Democratie wordt in NL zwaar overschat. Alle partijen hebben een bepaalde visie, lees verkiezingsprogramma, maar als de winst is behaald en er moet een coalitie gevormd worden, dan gaat het gehele programma/visie overboord en komt er iets geheel anders te liggen dan waar de politici tijdens de verkiezingsstrijd mee liepen te pronken.

JP is ook m.i. een oprecht persoon en heeft een sterk karakter. Ondanks alle kritiek handhaaft hij wel zijn visie op de langere termijn voor NL. Terwijl de oppositie met de dag een ander standpunt inneemt, om maar te scoren bij het publiek of om JP onderuit te halen. Jammer blijft natuurlijk wel dat hij een Harry Potter uiterlijk heeft en af en toe als een zoutzak overkomt.

Persoonlijk had ik wel graag willen nzien wat er was gebeurt als Pim Fortuyn nog geleefd had. Hij sprak tenminste een taal die iedereen begreep. Ik weet niet of het nu beter was geweest, maar daar zullen we nooit achter komen. Jammer dat hij door een Linkse rakker is omgebracht en dat links nu toch weer de sterkste is geworden. Zet je misschien toch aan het denken.

Lt. Col. Me
8-3-2006 | 13:09:41     
Quote:
Alle partijen hebben een bepaalde visie, lees verkiezingsprogramma, maar als de winst is behaald en er moet een coalitie gevormd worden, dan gaat het gehele programma/visie overboord en komt er iets geheel anders te liggen dan waar de politici tijdens de verkiezingsstrijd mee liepen te pronken.
Grootste probleem van de Nederlandse politiek

zakje pindas
8-3-2006 | 13:35:12     
Quote:
Ben het overigens ook eens met ZP
je bent het wellicht eens over het feit dat democratie wordt overschat, maar wel duidelijk met andere redenen. naar mijn mening ligt het probleem namelijk niet zozeer bij de partijen, maar bij de kiezers zelf. ze verdiepen zich er niet in en kiezen maar iets. dit maakt het mogelijk dat figuren als wouter bos stemmen trekken met een hyves-lidmaatschap. het lijkt soms wel een idols-verkiezing. eigenlijk vind ik dus dat veel mensen hun democratische ´inbreng´ helemaal niet verdienen...

Flierp
8-3-2006 | 15:01:16     
ik ben het eens met ZP, ik vind dat er te licht gedacht word over verkiezingen en dat men er zich niet genoeg in verdiept.
ook om die reden heb ik niet gestemd, omdat ik net nieuw ben in de gemeente en me niet kan verdiepen (niet snel athans). Het dringt eigenlijk ineens tot me door dat ´hype´ het beste woord is voor Wouter Bos.

sjakie
8-3-2006 | 15:24:36     
Quote:
je bent het wellicht eens over het feit dat democratie wordt overschat, maar wel duidelijk met andere redenen.
Heb je gelijk in Het probleem is er kennelijk van twee kanten.

KC
8-3-2006 | 15:41:21     
Quote:
Het dringt eigenlijk ineens tot me door dat ´hype´ het beste woord is voor Wouter Bos.

Zoals in "internet-hype"? Als "hype" is hij anders wel in goed gezelschap

logkoning
8-3-2006 | 15:48:15     
80% van de allochtonen heeft op de PvdA gestemd, dus dat helpt wel

MRNX
8-3-2006 | 15:52:20     
@ KC het is maar wat je als goed beschouwt

916
8-3-2006 | 16:32:54     
Allochtonen zijn dan over het algemeen ook vervelend.

Abc
8-3-2006 | 16:41:00     
Dit log kan heel leuk worden op deze manier!!!

Pro0f^
8-3-2006 | 17:30:07     
mag nog niet stemmen..

MissJane
8-3-2006 | 19:21:36     
haha 916, wat is er mis met allochtonen dan ? *kijkt sarcastisch*

Kooten
8-3-2006 | 19:24:17     
Nee, we gaan niet weer triest allochtonen bashen, dat doe je maar op Fok!

zakje pindas
8-3-2006 | 19:53:29     
rotflol

Kooten
8-3-2006 | 19:58:38     


Lt. Col. Me
8-3-2006 | 19:59:49     
Ik hoop toch voor ons vaderland dat dit filmpje slim gemonteerd is

logkoning
8-3-2006 | 20:03:13     


Matses
8-3-2006 | 20:07:03     
et lijkt egt net egt

MRNX
8-3-2006 | 20:07:51     
De andere filmpjes op BuroRenkema zijn zo mogelijk nog leuker, vooral die van minister Kamp.

Koon and the gang
8-3-2006 | 22:10:55     
Ik ben allochtoon en ik heb PVDA gestemd, maar alleen omdat CDA de koopzondagen in haarlem wil verbieden.

Prof. Blow
8-3-2006 | 23:49:49     
Jammer dat Wiegel niet terugkomt. Hij is een van die politici die de politiek van binnen uit een beetje opschudden. Het is wachten op de volgende hoogvlieger in Den Haag. Ik zie er nu niemand tussen die ons wat kan bieden. Ik kan alleen maar concluderen dat het gevaar momenteel van links komt. Maar ook dat waait wel weer over.

Misschien komt er binnenkort toch iemand die ons gaat wakker maken: relnicht Frits Huffnagel.

zakje pinda´s
9-3-2006 | 9:14:12     
usb-stick filmpje waar MRNX het over heeft

KC
9-3-2006 | 9:37:22     
@Prof.Blow: hoorde vanmorgen dat niet iedereen binnen de VVD vindt dat Wiegel als adviseur van de partij een positieve bijdrage heeft geleverd aan de campagne. En dat Rutte wordt gezien als de "Bos van de VVD" , hij zal wel flink gehyped gaan worden dan....

916
9-3-2006 | 9:49:42     
Wiegel heeft zich idd verlaagt tot hetzelfde niveau als Bos. Een loop hopen afzeiken en nergens inhoudelijk op ingaan, misschien wel nodig in dit land omdat de meeste kiesgerechtigden juist op al dat gezeik afgaan.

zakje pinda´s
9-3-2006 | 9:57:18     
wiegel is gewoon een ouwe demente aap die zich niet met belangrijke dingen moet bemoeien. rutte heeft tot doel pvda en vvd te fuseren zodat ze genoeg stemmen hebben om alleen te regeren. vergelijking met de slinkse glijer wouter bos gaat dus zeker op

KC
9-3-2006 | 9:58:12     
Daar is de VVD de laatste tijd toch ook goed in? Ik denk dat Rutten - als één van de drijvende krachten achter de anti-PvdA campagne van de VVD - mede-verantwoordelijk is voor het fantastische resultaat afgelopen dinsdag.

KC
9-3-2006 | 9:59:14     
Was Rutten niet die "links-liberaal"?

Anke
9-3-2006 | 10:08:51     
Als ik t net goed gehoord heb, komt er om 11:30 persconferentie waarin Rutten waarschijnlijk bekend gaat maken dat ie de nieuwe lijsttrekker wordt.

KC
9-3-2006 | 10:12:06     
Hij stelt zich verkiesbaar. In juli (of juni) kiezen de leden (pas) de nieuwe lijsttrekker.

MRNX
9-3-2006 | 14:19:33     
Volgens mij was Mark Rutte vroeger lid van de Partij van de Arbeid en nu verantwoordelijk voor de anti-PvdA campagne van de VVD, waarin hij de PvdA beschuldigde van het niet maken van keuzes en draaikonten. Ik denk dat hij daar dan toch een mooi voorbeeld van is.

KC
9-3-2006 | 20:58:14     
Net een foto gezien van die Rutte... niet dat het er toe doet, maar ik vind het een eng ventje....

Kooten
9-3-2006 | 22:56:04     
De VVD houdt je wel bezig he, KC?

Anke
10-3-2006 | 9:18:10     
Mij sprak ie ook niet erg aan gisteren avond op tv...

Abc
10-3-2006 | 10:04:49     
Stront!

KC
14-3-2006 | 10:20:51     
Quote:
De VVD houdt je wel bezig he, KC?
Valt wel mee hoor, totaal niet meer aan gedacht na 9/3...

Naam
   Naam onthouden?
Reactie