Gay pet-o-meter
Grocery Store Wars
 
 
 
Wimbledon
Door: 1
Datum: 8/27/2014
Tijd: 3:13:50 PM
Wimbledon
Wimbledon
Door: -1´
Datum: 8/27/2014
Tijd: 3:13:49 PM
Wimbledon
Wimbledon
Door: 1
Datum: 8/27/2014
Tijd: 3:13:47 PM
Wimbledon
Koek is op
Door: Maño (lenny)
Datum: 8/8/2014
Tijd: 2:40:14 PM
Koek is op
The Daily Set
Door: zakje pinda´s
Datum: 8/4/2014
Tijd: 2:32:18 PM
The Daily Set
Meer Bridget foto´s
Door: branco
Datum: 8/1/2014
Tijd: 3:14:44 PM
Meer Bridget foto´s
Koek is op
Door: Goeieouwetijd
Datum: 7/15/2014
Tijd: 6:54:48 PM
Koek is op
Vers of niet: Froukje de Both
Door: Dario Klinkhamer
Datum: 6/18/2014
Tijd: 12:30:38 AM
Vers of niet: Froukje ...
Bedenk een vissennaam
Door: Lul
Datum: 6/16/2014
Tijd: 3:43:20 PM
Bedenk een vissennaam
Bedenk nog een vissennaam
Door: Celissa
Datum: 4/16/2014
Tijd: 8:53:47 PM
Bedenk nog een ...
Bedenk een vissennaam
Door: henk
Datum: 3/26/2014
Tijd: 5:08:59 PM
Bedenk een vissennaam
Bedenk een vissennaam
Door: jansnot
Datum: 3/15/2014
Tijd: 9:15:06 PM
Bedenk een vissennaam
Vers of niet: Heleen van Rooyen in de Playboy
Door: Hannes
Datum: 3/6/2014
Tijd: 6:43:36 AM
Vers of niet: Heleen ...
Meer Bridget foto´s
Door: barkie
Datum: 2/24/2014
Tijd: 11:16:33 PM
Meer Bridget foto´s
Vers of niet: Mieke de Boer in de Playboy
Door: marcel
Datum: 2/12/2014
Tijd: 9:52:03 PM
Vers of niet: Mieke de ...
Meer Bridget foto´s
Door: loveyou bridget
Datum: 2/9/2014
Tijd: 5:02:57 PM
Meer Bridget foto´s
Hoe doe je die smiley?
Door: jo
Datum: 1/27/2014
Tijd: 6:23:43 PM
Hoe doe je die smiley?
buurman??
Door: roger
Datum: 1/24/2014
Tijd: 7:17:23 PM
buurman??
Meer Bridget foto´s
Door: Albert
Datum: 11/29/2013
Tijd: 11:34:59 PM
Meer Bridget foto´s
Vers of niet: Heleen van Rooyen in de Playboy
Door: Pietje 1990
Datum: 10/24/2013
Tijd: 6:18:28 AM
Vers of niet: Heleen ...

Nieuw hier?
Guestmap
Free Rider banen
The Daily Set
Filmtip van de dag
Meeste reacties
Kabouterrace
Weersverwachting
Contact
 
Vrouwenlog: Raad en Advies II

11/18/2003 | 14.53
RSS feed van reacties op 'Vrouwenlog: Raad en Advies II'    
Goldstrike en Lisseltjes raad en advies raakt maar niet op. Dus we gaan hier door. Het oude log vind je hier Link. Zet al jullie problemen in een reactie.
Reageer | Goldstrike&Lisseltje  
  • Currently 5/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5/5 (1 stemmen)
Lisseltje&Goldstrike
11/18/2003 | 2:54:22 PM     
We voelen ons vereerd en hebben er geen woorden voor, ook hebben we veel emotionele gevoelens hierbij, want het is toch wel het eerste vrouwenlog wat zover komt

Agrarier
11/18/2003 | 2:58:06 PM     
Gefeliciflapstaart

Risjuh
11/18/2003 | 2:59:20 PM     
Vrouwenlog ROELEERD!!!!

Goldstrike
11/18/2003 | 3:00:13 PM     


Lisseltje
11/18/2003 | 3:01:37 PM     
met een -d of een -t ... ach wat maakt het uit!
Het is feest want we hebben een deel II

logkoning
11/18/2003 | 3:04:11 PM     
Zo nu gaan we weer over op de problemen, anders gooi ik het log weg

zakje pinda´s
11/18/2003 | 3:08:07 PM     
logkoning zoekt problemen

Elskuh
11/18/2003 | 3:08:51 PM     
Woohoo, een feest is met een -t maar dat maakt ook niet uit met een -t. Sorry logkoning, momenteel ff geen problemen want vrouwenlog deel II is in de lucht

Agrarier
11/18/2003 | 3:09:10 PM     
Sterker nog, ik denk dat ie die nu al heeft met moeder de vrouw

Risjuh
11/18/2003 | 3:17:51 PM     
In het vorige log zaten Agrarier en Yv net in een zware discussie!! Kom op zeg!! Daar is het laatste woord toch niet over gezegd!

zakje pinda´s
11/18/2003 | 3:18:57 PM     
ik hoop toch ten zeerste dat dit wel het geval is

Risjuh
11/18/2003 | 3:22:26 PM     
aahh zeur niet, na een verse vis romance is het toch wel eens tijd voor een verse vis fight!!

zakje pinda´s
11/18/2003 | 3:23:28 PM     
maar die moet niet te lang duren want dan wordt het vervelend

Agrarier
11/18/2003 | 3:26:20 PM     
Een versevis fight? Ik ben altijd lief tegen mensen...

Lisseltje
11/18/2003 | 3:27:42 PM     


Yv
11/18/2003 | 6:41:49 PM     
Lief? daar lach ik om, ha ha ha (met t accent van hans teeuwen)

Yv
11/18/2003 | 6:43:16 PM     
Maar bij deze wil ik alle vrouwen feliciteren met deel II, ik denk dat veel van die intelligente mannenloggen (zoals het jopenlog) dat niet halen!!!

Agrarier
11/18/2003 | 7:02:36 PM     
Zie typisch deens

zakje pinda´s
11/18/2003 | 7:33:17 PM     
volgens mij wordt het tijd voor een boklog

Risjuh
11/19/2003 | 10:47:35 AM     
Wat te doen als een irritant vrouwenlijk persoon roddels in de wereld aan het brengen is, over jou en alle mannen in de klas...

Yv
11/19/2003 | 11:07:42 AM     
Lekker laten lullen. De waarheid komt vanzelf boven en tis gelijk n goeie test wie jou echt kent en wie je echte vrienden zijn in de klas!!

Risjuh
11/19/2003 | 11:34:26 AM     
Ik zit net 2 maanden in die klas

Agrarier
11/19/2003 | 11:39:52 AM     
Jij bent toch beter dan dat. Sta je gewoon boven. En als straf zou ik niet met haar gaan ganzenborden!!

Risjuh
11/19/2003 | 11:43:50 AM     
Zo, stopzetten van ganzeborden, dat zal erin hakken

Agrarier
11/19/2003 | 11:46:04 AM     
Ik weet het wel zeker, en als dat niet werkt. Nuke ´em .
is ze een beetje jaloers ofzo?

Yv
11/19/2003 | 12:38:58 PM     
2 maanden? hoe komt dat wijf er dan bij?
je stapt op haar af en vraagt hoe ze daarbij komt. ze zal ontkennen en dan zeg je ok en loop je weg. Is zij in ieder geval afgeschrikt.

rubbere ronnie
11/19/2003 | 12:47:05 PM     
modderworstelen

Agrarier
11/19/2003 | 1:08:41 PM     
Ik ben het met Yv eens

Risjuh
11/19/2003 | 1:33:46 PM     
Zou het helpen als ik danweer een hele gore roddel over haar in de wereld help??

Yv
11/19/2003 | 1:35:09 PM     
wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet en het maakt het alleen maar erger, zo stopt het nooit..

Agrarier
11/19/2003 | 1:35:13 PM     
Dan verlaag je jezelf naar haar niveau! Lijkt mij niet de bedoeling he?!

zakje pinda´s
11/19/2003 | 6:21:15 PM     
Quote:
Zou het helpen als ik danweer een hele gore roddel over haar in de wereld help??
alleen als het een heeeeele mooie is

Yv
11/20/2003 | 9:08:33 AM     
Zoals...borstvergroting, moeder prostituee, geheime vriend in de bak, criminele familie..pick one if you really need to say something...

Risjuh
11/20/2003 | 9:26:36 AM     
Naja, ik laat het maar rusten... Dat ze uberhaupt zo´n niveau heeft is al te triests voor woorden!!

Yv
11/20/2003 | 5:49:31 PM     
Heel verstandig..

Risjuh
11/20/2003 | 6:29:27 PM     
Uit deel 1 gevist:
Quote:
beste adviseerdertjes Ik ben verliefd op iemand. een meisje wel te verstaan. ik heb dat tegen haar gezecht maar zei weet niet zeker wat ze voelt. ze denkt te veel na en kan daarom niet doen wat ze voelt. teminste dat zegt ze zelf. hoe haal ik haar over de streep?


Risjuh
11/20/2003 | 6:33:37 PM     
Blijf jezelf... Als je gaat aandringen kan het zijn dat ze afschrikt. Blijf wel in de buurt, maak lol met zijn tweetjes.. en als ze er lang niet over begint.. ask again.. SUCCES!!

rubbere ronnie
11/20/2003 | 6:35:51 PM     
misschien wijst ze je af omdat je niet kunt lezen en schrijven?

Risjuh
11/20/2003 | 6:38:18 PM     
niet zo bot tegen Robin de pobin (degene die bovenstaande Quote in deel 1 had gepost)

Ray
11/20/2003 | 9:05:45 PM     
Hij vraagt er toch om oi oi oi

Yv
11/21/2003 | 8:02:36 PM     
Inderdaad zeg. Persoonlijk is verkeerd spellen afknapper nummer ??n...
Serieus advies; als ze moet denken, zit het niet goed..dat is n aardige manier om te zeggen; NEE

Lisseltje
11/22/2003 | 6:28:45 PM     
Gezellig dingen doen en er niet te veel druk achter zetten!

Risjuh
11/22/2003 | 8:01:26 PM     
Ik wil even mededelen dat ik APEtrots ben op mezelf! Dit lekker in een vrouwenlog, omdat alleen vrouwen dat kunnen snappen.. Ik ben al 2 jaar geleden gestopt met Turnen.. maaaarrrrr ik dacht laat ik voor een uurtje eens voor de lol eens proberen wat ik nog kan op minitramp.. en voila sprong ik nog gewoon dezelfde sprongen als mijn niveau van 2 jaar terug.. conditioneel was waardeloos.. maja..

Toen kwam de trainster op het idee dat ik bestwel even in kon vallen in een springteam omdat een meisje d´r enkel had geblesseerd. Dit wissik paar dagen geleden pas...

Nou heb ik vanmiddag gewoon mijn dikke kont in een turnpakje gehesen en meegesprongen met de meiden op de regionale springwedstrijden (van Zuid Holland). Worden we nog 3e ook!!

Het moraal van dit verhaal is eigenlijk dat ik gewoon voor de neus van een dozijn heerlijke trainers toch mezelf in zo´n pakje heb gehesen en gewoon lekker meegesprongen heb, zonder dat ik me enigzins druk heb gemaakt over wat ZIJ van mij zouden vinden..

Stelt voor jullie waarschijnlijk weinig voor, maar is enorme overwinning voor mij!!

rubbere ronnie
11/22/2003 | 8:33:13 PM     
je weet wel hoe je de mannen hier definitief moet wegjagen ja

logkoning
11/22/2003     




zakje pinda´s
11/23/2003 | 12:00:49 AM     


Risjuh
11/23/2003 | 4:15:41 PM     
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor

Agrarier
11/24/2003 | 9:24:16 AM     
Ik heb net de Gelderlander gezien....
Quote:
Versevis.nl.nu
Vooral het vrouwenlog is leuk
dames!

Agrarier
11/24/2003 | 9:25:30 AM     
Ow en Ill-Eagle heeft een exemplaar voor jou Logkoning, tis maar een klein stukje, maar toch het begin van je roem!

Cornholio
11/24/2003 | 9:27:00 AM     
Very shagadelic baby, YEAH!!

Yv
11/24/2003 | 9:31:29 AM     
Cornholio is back?!? [be] Damers, hebben wij toch maar ff voor elkaar gekregen he? Ik ben trots!!
Risjuh, ik begrijp echt precies wat je bedoelt en je verdient respect!!

Agrarier
11/24/2003 | 9:35:06 AM     
Quote:
Persoonlijk is verkeerd spellen afknapper nummer ??n...


Yv
11/24/2003 | 9:39:05 AM     
Je hebt verkeerd spellen en gewoon per ongeluk de toets ernaast indrukken. Wijsneus.

Agrarier
11/24/2003 | 9:44:54 AM     
Sorry mevrouw! Won´t happen again

Yv
11/24/2003 | 9:47:38 AM     


Goldstrike
11/24/2003 | 9:58:32 AM     
mmm vooral het vrouwenlog is dus leuk.....
Typisch Deens zou nou nooit genoemd worden

Yv
11/24/2003 | 10:00:46 AM     

duh

Cornholio
11/24/2003 | 10:05:45 AM     
owja koop de nieuwe FHM maar!

Agrarier
11/24/2003 | 10:34:42 AM     
Ik denk dat ze daarmee bedoelen dat het vermakelijk is om de irreele gedachtengang van de vrouw zo te kunnen lezen. Vooral als het gaat om het sprookje: emancipatie

logkoning
11/24/2003 | 10:37:38 AM     
Woohoo, in welke sectie van de krant staat het en is het ook op de site van de Gelderlander terug te vinden?

ill_eagle
11/24/2003 | 11:07:09 AM     
Ha logkoning, je site stond op dinsdag 18 november op de jongerenpagina kawaii van de Gelderlander. Ik heb de pagina voor je bewaard. Op de website is er niets over vermeld. Als het goed is krijg je zo een mailtje van me met verdere details.

Lisseltje
11/24/2003 | 12:26:38 PM     
Woohoo!
Goldstrike we doen het goed!
In welke Gelderlander staat het? Die hebben wij ook ...

zakje pinda´s
11/24/2003 | 12:33:30 PM     
Quote:
Vooral het vrouwenlog is leuk
vast niet door een kerel geschreven

irene
11/24/2003 | 12:40:44 PM     
als je deze vrouwenlog niet leuk vindt mannen, waarom komen jullie er dan zo vaak???

Agrarier
11/24/2003 | 12:42:39 PM     
Dit log is toch om vrouwen advies te geven? Dat doen wij maar al te graag...het zwakkere geslacht een handje helpen

logkoning
11/24/2003 | 12:43:37 PM     
Kom, dan gaan we het verder over hebben in de verse chat Link.

Iets minder chatten in dit log graag

Yv
11/24/2003 | 1:11:03 PM     
Inderdaad zeg.

Risjuh
11/25/2003 | 9:13:59 AM     
Weg met al die mannen!!

Ray
11/25/2003 | 9:31:27 AM     
Als wij (=alle mannen) weg moeten, hou je weinig input over voor dit log......

Lisseltje&Goldstrike
11/25/2003 | 11:27:08 AM     
Quote:
Weg met al die mannen!!
Mannen zijn leuk

Risjuh
11/25/2003 | 12:53:32 PM     
Mannen zijn onwijs leuk, maar ze kunnen ook heel vervelend zijn

Agrarier
11/25/2003 | 12:58:42 PM     
Ik ben meestal vervelend

zakje pinda´s
11/25/2003 | 1:56:24 PM     
Quote:
Als wij (=alle mannen) weg moeten, hou je weinig input over voor dit log
dan is er niet eens een log

Goldstrike
11/25/2003 | 2:00:17 PM     
mannen zijn leuker dan vrouwen
Ook al zijn ze vervelend

logkoning
11/25/2003 | 2:00:18 PM     


Oke nu geen discussie meer over wat het vrouwenlog is, van wie het is, waarom het er is, wat je er van vindt, maar alleen nog maar problemen en raad en advies.

logkoning
11/25/2003 | 5:27:02 PM     
Raad en advies mbt tot plastuiten Link

Yv
11/25/2003 | 9:30:00 PM     
Luister je in de liefde naar je gevoel of naar je verstand?

Lisseltje
11/25/2003 | 10:21:43 PM     
Gevoel, maar het is beter om naar je verstand te luisteren, dan doe je tenminste geen gekke dingen!

Risjuh
11/26/2003 | 12:31:03 PM     
Gevoel, maar sluit je verstand niet uit, want anders kun je grote fouten begaan.

Agrarier
11/26/2003 | 1:33:04 PM     
Gevoel 80% en verstand 20% Sterkte!

Risjuh
11/27/2003 | 12:12:32 PM     
Probleem...... hij is jarig.... Ik ben uitgenodigd.. dat is uiteraard al super.. mja.. is 2,5 uur reizen met het OV en rijbewijs is nog niet binnen .. Wat moet ik nou?? Ik moet alleen, durf niet te vragen of ik mag blijven slapen, dus weer vroeg terug naar huis... Ik weet zeker dat ik naar de klote ga als ik weer naar huis ga... Hij heeft al een meisje.. Vind mij niks.. Zal ik gaan en mezelf kwellen, of niet gaan en em heel erg missen... DILEMMA!! :´(

zakje pinda´s
11/27/2003 | 12:36:16 PM     
Quote:
Hij heeft al een meisje..
niet gaan

Lisseltje&Goldstrike
11/27/2003 | 12:37:56 PM     
niet gaan

Risjuh
11/27/2003 | 3:32:34 PM     
Als ik niet ga, zie ik hem voorlopig niet meer.. en ik hem hem al twee maanden niet gezien...

zakje pinda´s
11/27/2003 | 4:02:32 PM     
Quote:
Vind mij niks..
niet gaan

Yv
11/27/2003 | 4:47:47 PM     
In dit geval; luister naar je verstand. Stuur een lief kaartje dat je t jammer vindt, hem een fijne dag wenst, maar dat je helaas vanwege de afstand niet kan komen. Dan hou je t cool en toch lief!

Risjuh
11/27/2003 | 5:08:05 PM     
Kijk, aan Yv heb ik tenminste nog iets!!

Agrarier
11/27/2003 | 5:21:20 PM     
Vindt ie jou niks? Zo ga je niet om met versevissers!

Risjuh
11/28/2003 | 4:32:16 PM     
Vinnik nou ook!! mja.. hij denkt daar anders over

Yv
11/28/2003 | 4:55:10 PM     
Mannen...zucht..zijn voor ??n ding goed en daar zijn ze niet goed in...

zakje pinda´s
11/28/2003 | 5:06:10 PM     
garnalen pellen?

Yv
11/29/2003 | 2:17:49 PM     


Goldstrike
11/29/2003 | 3:26:35 PM     
Ho wacht, ok er zijn heel veel foute mannen dat moet ik toegeven. Elke keer als ik uitga kom ik ze weer tegen.
Maar dames, laten we niet alle mannen over 1 kam scheren! Er zijn echt wel hele leuke mannen. Ik ben gek op die mannen
Dus meiden, ik snap het volkomen (ik denk ook heus wel eens zo, net na mijn ex bv) maar laten we ook positief blijven!

Risjuh
11/29/2003 | 5:25:21 PM     
Ik ben ook niet negatief!! Het is alleen wel vreselijk irritant dat die hele leuke mannen mij nooit zien zitten!! tenminste zo voelt het wel...

Yv
11/30/2003 | 4:12:48 PM     
Precies. Ik las het gister nog in een blad. Het stond er als een feit; er is schaarste op de markt. Oftewel; minder kieskeurig worden is een vereiste om aan de man te komen.

Goldstrike
11/30/2003 | 4:29:02 PM     
Quote:
minder kieskeurig worden is een vereiste om aan de man te komen.
En heb je dat al toegepast?

Prof. Blow
11/30/2003 | 4:46:19 PM     
Welk blad dan Yv?

Risjuh
11/30/2003 | 6:29:06 PM     
Jaaa daaahaaaagggg...

zakje pinda´s
11/30/2003 | 7:13:10 PM     


Risjuh
11/30/2003 | 7:19:20 PM     
ja, kom op zeg.. ga toch niet nog minder kieskeurig worden.. Anders kan ik net zo goed naar de bergstichting gaan (instituut hier in de buurt voor geestelijk gehandicapten)

logkoning
11/30/2003 | 7:19:57 PM     


zakje pinda´s
11/30/2003 | 7:23:06 PM     
idee

Risjuh
11/30/2003 | 7:29:18 PM     


zakje pinda´s
11/30/2003 | 8:34:01 PM     
oh wacht, dat is strafbaar

Yv
1/12/2003 | 12:57:42 PM     
Het stond in de cosmopolitan of in de yes of in de viva, ik weet het niet meer.
Ik heb het niet toegepast omdat ik niet kieskeurig ben, maar ik ken vrouwen die dat minder zouden moeten doen...en ik dacht er zijn vast verse visters () die kieskeurig zijn!
Dus gehandicapt of niet, het gaat om het innerlijk toch?

zakje pinda´s
1/12/2003 | 12:59:17 PM     
Quote:
dat is strafbaar


Yv
1/12/2003 | 12:59:48 PM     
Lekker belangrijk

Yv
2/12/2003 | 9:32:35 AM     
Risjuh, hoe is het afgelopen? Kaartje verstuurd? Reactie van hem?

Risjuh
2/12/2003 | 9:40:32 AM     
Heb met hem erover gehad op msn... Ga niet.. Wordt te ingewikkeld... We hebben afgesproken om in de kerstvakantie nog eens af te spreken.. Ik moet zijn kadootje voor hem bewaren.. Mag het niet over de post sturen.. dus ben opgelucht...

Yv
2/12/2003 | 9:42:25 AM     
Wel kaartje versturen! Zijn kado bewaren voor als jullie lekker met zn tweetjes zijn verjaardag vieren...Spreek wel snel een datum af, anders komt het er niet van..

Risjuh
2/12/2003 | 1:41:21 PM     
Jah dat was ook mijn plan.. Ik moet binnenkort weer afrijden, dus misschien dat ik dan zijn kant op kan crossen.. hangt weer beetje van mijn ouders af (auto)... Maar goed, wel ook een beetje opluchting voor mij dat ie het jammer vond dat ik niet kom...

Met zijn tweetjes ut vieren komt er toch niet van... Hij heeft al een meisje remember.. Maar goed, we zullen wel zien.... Carpe Diem..

Yv
2/12/2003 | 4:34:28 PM     
precies. Maar als je n keer met hem afspreekt om apart zn verjaardag te vieren dan ben je toch met zn tweeen? Ik neem aan dat ie dan zijn truus thuis laat.

Lisseltje
2/12/2003 | 8:32:26 PM     
Wel done

Ik heb ook weleens gehoord dat vooral de jongens die al bezet zijn het aantrekkelijkst worden gevonden omdat ze niet als een mega versierder achter je aan lopen

Yv
2/12/2003 | 9:22:46 PM     
Inderdaad, hard to get werkt echt. Maar dat geldt ook andersom!!
Nog een hele goed raad; GA NU ALS DE WIEDEWEERGA VOOR DE TV ZITTEN EN GENIETEN VAN JASON LEWIS BIJ SEX AND THE CITY!!!!!

Risjuh
2/12/2003 | 9:26:53 PM     


logkoning
3/12/2003 | 2:08:42 PM     


Oke, opgeschoond, dat je de verse chat volbaggert boeit me niet, maar dit is hier niet voor bedoeld.

Risjuh
3/12/2003 | 2:11:51 PM     
sorry

Risjuh
4/12/2003 | 10:41:49 AM     
Toen ik zwaar aangeschoten met een vriendin van mij aan het filosoferen was, kwamen wij tot de volgende stelling:

Als je maar lang genoeg niet sekst, ga je je vanzelf weer maagdelijk voelen..

mening???

Yv
4/12/2003 | 12:02:12 PM     
It is worth a try...

Risjuh
4/12/2003 | 12:18:23 PM     
hahaha jij was toch non Yv?? jij kan het weten

Yv
4/12/2003 | 2:26:12 PM     
Non zijn betekent niet niets doen, maar pas wat doen als je het waard vindt, ook als het niks meer wordt. Dus als je de hele buurt wil platneuken en daar niks meer mee wil, weet je dus dat je niet gekwetst wordt. Ik wil zelf geen risico lopen om toch gekwetst te worden, dus ga ik pas intiem als ik ergens voor wil gaan. Maar dat is voor iedereen anders!

Prof. Blow
4/12/2003 | 2:32:39 PM     
Ik heb een vraag: wat verstaan jullie onder "intiem gaan"?

zakje pinda´s
4/12/2003 | 2:35:20 PM     
Quote:
platneuken
ik heb zo een vermoeden...

Yv
4/12/2003 | 3:17:50 PM     
onder andere ja, maar ook ketsen, palen; dat soort dingen

Risjuh
4/12/2003 | 3:56:47 PM     
Heerlijk niveau

Risjuh
4/12/2003 | 5:26:36 PM     
Quote:
dus ga ik pas intiem als ik ergens voor wil gaan

Goed van jou Yv!! Totally agree!!

zakje pinda´s
4/12/2003 | 5:34:19 PM     
Quote:
Ik wil zelf geen risico lopen om toch gekwetst te worden, dus ga ik pas intiem als ik ergens voor wil gaan.
is dit niet tegenstrijdig? als je ervoor gaat loop je toch meer kans gekwetst te worden dan ´wanneer je de hele buurt wil platneuken en daar niks meer mee wil´?

Yv
4/12/2003 | 5:38:37 PM     
Nee. Kijk, het is een afweging. je gaat er vanuit dat je op t eind gekwetst wordt. Dat kutgevoel weeg je af tegen het goede gevoel dat je nu krijgt door iets te beginnen. Als dat goede gevoel zwaarder weegt, dan ga je ervoor en anders niet. Ook niet alleen zoenen voor een avondje, gewoon drinken en wegwezen!

Risjuh
4/12/2003 | 6:18:33 PM     
filosoferen, filosoferen, filosoferen

Kooten
4/12/2003 | 6:25:47 PM     
Nee, moeilijk doen heet dat.. Vrouwen moeten niet zoveel nadenken en gewoon kijken waar het schip strandt. Waarom zou je zoveel afwegingen maken? Je kan nooit aan het begin zien wat er nog komen gaat, dus is het heel negatief om er vanuit te gaan dat je op het eind gekwetst wordt. Dat is ook een beetje de spanning die het met zich mee brengt, toch?

Risjuh
4/12/2003 | 6:31:12 PM     
Gewoon op je gevoel afgaan, dan komt het wel goed.. Als je merkt dat iemand niet te vertrouwen is, gewoon gelijk naar huis gaan.. Je voelt vanzelf wel aan of je het beter bij kapotneuken kan laten of toch voor de langer termijn gaat.. Toch Agrarier

zakje pinda´s
4/12/2003 | 6:39:46 PM     
Quote:
kapotneuken
kunnen we in het vervolg een andere terminologie hanteren want het peil van versevis wordt er niet beter op de laatste tijd

Risjuh
4/12/2003 | 6:41:18 PM     
Wat jij wil...

ik bedoelde natuurlijk: hartstochtelijk de liefde bedrijven zonder verdere bijbedoelingen

zo goed??

zakje pinda´s
4/12/2003 | 6:46:43 PM     
het gaat niet specifiek over jouw reactie. dat was slechts een voorbeeld.
er worden de laatste tijd veel woorden gebruikt die doen vermoeden dat versevis met name bezocht wordt door pubers. dit maakt waarschijnlijk geen geweldige indruk bij mensen die versevis wat minder regelmatig bezoeken of bij de mensen die hier voor het eerst komen.
het is dan ook geen onredelijk verzoek en dus hoef je niet zo bijdehand te reageren

Yv
4/12/2003 | 7:14:56 PM     
Het is ons vrouwenlog en als wij woorden als platneuken willen gebruiken dan doen wij dat bij gelegenheid. Het hoeft niet altijd en overal, maar zo nu en dan..BOEIUH.

spookje
4/12/2003 | 7:38:22 PM     
nou, ben het wel met zakje pinda´s eens. Jullie lijken inderdaad wel een stel pubers!!!! haha

zakje pinda´s
4/12/2003 | 7:50:26 PM     
Allereerst wil ik je erop wijzen dat het hier het vrouwenlog van versevis.com betreft. De bezoekers van versevis.com worden in de gelegenheid gesteld hier reacties in te plaatsen. Dit maakt hen nog geen eigenaar!
Er is op versevis.com een aantal beheerders aangesteld. Deze beheerders hebben de taak een en ander in goede banen te leiden. Daartoe hebben zij de gelegenheid om naar eigen inzicht regels op te stellen of verzoeken te uiten.
Vanzelfsprekend is het de bedoeling dat bezoekers aan deze regels of verzoeken voldoen. Indien zij dit niet doen kunnen eventuele ongewenste reacties verwijderd worden en in het uiterste geval kan een bezoeker geblokkeerd worden.

lepo
4/12/2003 | 8:07:18 PM     
Wie zijn die beheerders eigenlijk?

zakje pinda´s
4/12/2003 | 11:00:12 PM     
Link

Risjuh
5/12/2003 | 10:54:22 AM     
Ik haat sinterklaas... Dames (het blijft een vrouwenlog), wat vinden jullie?? Sinterklaas familiefeest?? Hoe zou je je voelen als de Sint zijn schuldgevoel afkoopt met geld in je schoen??

Yv
5/12/2003 | 11:36:49 AM     
Zakje pinda´s mooi taalgebruik hoor..
Sinterklaas is toch leuk, leuke traditie voor de kids. Verplicht je ouders zien, dichten. Het heeft wel wat vind ik.

Likmevesje
5/12/2003 | 11:43:12 AM     
Geef mij maar kerst.
Mijn moeder is zo schattig. Ieder jaar zeggen we dat we niets aan sinterklaas doen en nu gaan we vanavond t?ch gourmetten en de hele avond trivianten. (de wereldreis-editie, vond ik vanmorgen in mijn schoen)
Likmevesjes mamsie is

Lisseltje&Goldstrike
5/12/2003 | 12:18:41 PM     
Verse chat Link

We gaan nu weer verder met problemen en adviezen!

Lisseltje
5/12/2003 | 12:19:24 PM     
Sinterklaas is gezellig bij elkaar zitten en een mooi feest voor je kinderen al die blije gezichtjes
Maar Kerst is weer voor de oudere, jezelf terug trekken bij je papa en mama

Goldstrike
5/12/2003 | 12:21:22 PM     


Risjuh
5/12/2003 | 4:18:07 PM     
Ik vond vanmorgen serieus 20 euro in mijn schoen... Dat hoort toch niet bij het Sinterklaas feest?? Ik heb sterk het gevoel dat het een soort afkoperij is van hun schuldgevoel, omdat ze te druk zijn met de verhuizing en ik wel kadootjes voor hun had donderdagavond.. Voor jullie waarschijnlijk een wazig verhaal, maar dat is hoe ik het ervaar, mede door de situatie thuis...

Risjuh
8/12/2003 | 9:23:18 PM     
Heeft iemand nog ??n of ander trucje voor het onderdrukken van zenuwen...

Risjuh
9/12/2003 | 8:17:02 AM     
Lady´s.. need help!!!

Ray
9/12/2003 | 9:33:02 AM     
Zien wij hier het einde van het vrouwenlog? Laten de vrouwelijke versevissers een zielsverwant in nood hulpeloos achter? Straks meer over deze schokkende gebeurtenis...

[Sociale modus] : Zenuwen waardoor? Misschien dat we dan wat beter advies kunnen geven....

Risjuh
9/12/2003 | 3:20:12 PM     
Ray.. dank je wel dat jij WEL je sociale modus even aan zet... Gewoon zenuwen in het algemeen..

Ray
9/12/2003 | 3:44:04 PM     
Ben je bij mij aan het verkeerde adres...ken geen zenuwen of stress ()...maar heb gehoord dat zuipen, roken, blowen, sex en zo wel ontzenuwend zijn...en wil je wat minder "slecht" advies, dan kan sporten / hardlopen / boswandeling ook nog wel eens helpen...

Agrarier
9/12/2003 | 3:49:05 PM     
Wat helpt:
Goed plannen, ook tijd voor jezelf
Zorgen dat je een moment op de dag hebt waarbij je even tot jezelf kan komen
Geen koffie drinken
Over de stressveroorzakers praten
Sporten
Lang in bad liggen
Voldoende slapen

Risjuh
9/12/2003 | 3:50:52 PM     
Zuipen

Nou ja en eerst maar een sporten dan.. iig bedankt Ray!! aan jou heb ik tenminste wat!!

Risjuh
9/12/2003 | 3:52:21 PM     
aan jou natuurlijk ook Agrarier

Ray
9/12/2003 | 3:57:35 PM     
De mannen "dragen" dit log....duidelijk....

Risjuh
9/12/2003 | 4:02:42 PM     
Ja, ik weet ook niet waar mijn vrouwelijke medestanders zijn Verdwaald misschien

Goldstrike
9/12/2003 | 4:09:36 PM     
Quote:
Ja, ik weet ook niet waar mijn vrouwelijke medestanders zijn Verdwaald misschien
ja sorry hoor, maar ik ben het log een beetje zat aan het worden, vandaar dat ik hier niet meer zo vaak reageer. Dit log moet niet gaan over een strijd van wie het wel of niet is (mannen of vrouwen) etc.

Kooz
9/12/2003 | 4:20:25 PM     
Ik ben gisteren gedumpt door mijn vriendin. Ze is vreemd gegaan met een andere jongen. Het ergste is dat het niet ??n keer is gebeurd, maar dat het al wat langer liep. Ze heeft een paar keer met hem afgesproken, ik begrijp het echt niet, het ging zo goed...

Goldstrike
9/12/2003 | 4:29:28 PM     
Wat onwijs klote voor je Kooz, vooral omdat je zegt dat het zo goed ging.
Om zo´n meisje moet je ook niet treuren, (ook al is het moeilijk) want dat is ze niet waard. Ze heeft meer dan 1 keer je vertrouwen geschonden. Je kan vragen waarom ze het deed, maar ik denk dat dat meisje gewoon zo is en dat zal blijven doen bij elke jongen. Het ligt denk ik dus niet aan jou. want zo ga je gewoon niet met mensen om
Ik hoop dat je er wat aan hebt

Yv
9/12/2003 | 5:01:39 PM     
Inderdaad, dat zit in je of niet. Once a cheater, always a cheater. al zijn er eenmalige situaties waarin het je kan gebeuren, als het meer dan ??n keer gebeurt, dan weet je genoeg. Er zijn echt nog genoeg normale vrouwen die jou wel waard zijn. Al zie je ze nu niet, die komen vanzelf!! Sterkte.

Risjuh
9/12/2003 | 9:25:55 PM     
Kooz.. sterkte ermee.. Ik ben het eens met de twee dames hierboven.. Probeer het van je af te zetten, ze is het niet waard..

zakje pinda´s
9/12/2003 | 9:32:21 PM     
Quote:
al zijn er eenmalige situaties waarin het je kan gebeuren
gewoon opsouten dan, hop

lepo
9/12/2003 | 9:37:49 PM     
Ken je verder niet kooz, maaruh kop op en verdergaan! Het enige echte dekseltje op het potje komt nog wel!!! Althans zo denk ik erover!!!

Kooz
9/12/2003 | 9:48:11 PM     
Bedankt mensen, nu voel ik me alweer iets beter , maar het blijft een kutsituatie. Normaal als ik me kut voel ga ik naar haar toe, maar dat kan nu niet

Kooten
9/12/2003 | 9:50:02 PM     
Vreemdgaan is zooo laag.. Zo van: ik heb een vriendje achter de hand en met dat idee kan ik lekker mijn gang gaan. Hoeren zijn het, allemaal..

Risjuh
9/12/2003 | 9:54:31 PM     
Soms dan vraag ik me welleens af, hoe die mensen het in hun hoofd te halen, elkaar zo´n zeer te doen.... Schaam me soms voor wat vrouwen aan gemene dingen kunnen doen...

zakje pinda´s
9/12/2003 | 10:07:25 PM     
Quote:
Hoeren zijn het, allemaal


Kooten
12/12/2003 | 2:40:36 PM     
Ik heb het weer een beetje opgeschoond, ging nergens over. Niet chatten hier. Stel hier je vragen aan Goldstrike & Lisseltje die daar graag antwoord op willen geven. Chatten doe je hier: Link
Quote:
Omdat wij (Goldstrike en Lisseltje) graag een vrouwenlog willen hebben we er hier eentje: voor al jullie problemen (dames en heren) moeten jullie een berichtje achterlaten en dan geven we jullie tips.


Prof. Blow
12/12/2003 | 5:05:57 PM     
Partijcommissaris Kooten met een geweldige censuuractie

zakje pinda´s
12/12/2003 | 5:32:47 PM     
Quote:
Partijcommissaris Kooten met een geweldige censuuractie
en anders ga je huilen?

Yv
12/12/2003 | 10:34:15 PM     
Wat heeft ie nou net gezegd over chatten?

Risjuh
12/13/2003 | 10:46:34 AM     
Wat te doen met ouders met verhuisstress???

Ninja
12/13/2003 | 1:07:28 PM     
Jah daar wil ik ook wel graag advies over

Yv
12/13/2003 | 6:26:48 PM     
Ouders met verhuisstress..tip tegen algemene stress bij ouders; geef ze een relax dag. Dat houdt in dat jij alles doet wat zij normaal moeten doen. Dus tafeldekken, kook voor ze, wijntje erbij (helpt ook om te ontspannen) en afwas en al doen. Lijkt me succes verzekerd! (in ieder geval voor een weekje :S)

Risjuh
12/13/2003 | 6:44:28 PM     
Als ik tijdens mijn mama´s stress haar dingen ga overnemen word ze helemaal boos!! Ze wil dan juist iets in handen hebben.. Ze kan dan helemaal niet stilzitten.. We moeten verhuizen tussen kerst en oud en nieuw.. dus ik denk: ik vlucht wel weg.. Nu MOET ik thuis blijven, MOET ik hun gaan helpen met hun spullen.. Maar ze nemen niet eens de moeite om alvast spullen in dozen te gaan doen enzo.. Ik denk dat ik zwaar overspannen uit de kerstvakantie vandaan kom.. Terwijl ik dan weer twee weken tentamens heb... IK WORD GEK!!!

Risjuh
12/15/2003 | 12:22:34 PM     
Goldstrike&Lissel... jullie verzaken

Agrarier
12/15/2003 | 12:34:12 PM     
Confronteren met het feit dat je hen niet kan helpen tenzij zij de noodzakelijke voorbereidingen treffen

Risjuh
12/15/2003 | 12:37:02 PM     
aan jou heb ik nog eens wat!!!

logkoning
12/15/2003 | 2:52:20 PM     
opgeschoond en hop, naar verse chat

niet mee eens? mail maar naar logkoning@versevis.com

Goldstrike
12/19/2003 | 4:17:33 PM     
7 keer is er een verwijzing naar verse chat gegeven in dit log.

Risjuh
3/1/2004 | 6:50:57 PM     
Heeft iemand nog tips bij dooie vingers??? Vreselijk irritant gevoel!!!!

Agrarier
3/1/2004 | 8:29:18 PM     
Reanimeren! Vuist maken, zorgen voor een goede doorbloeding....

Dust
3/1/2004 | 10:55:35 PM     
Een vriendje nemen zonder dooie vingers?

Yv
4/1/2004 | 12:38:46 AM     
Van die hotbags. Ideale dingen..

Lisseltje
4/1/2004 | 1:26:53 PM     
trommelen met je vingers

Risjuh
4/1/2004 | 6:57:53 PM     
Quote:
Een vriendje nemen zonder dooie vingers?

Ik denk dat ik maar ga voor de tip van Dust

Goldstrike
9/1/2004 | 4:49:02 PM     
Risjuh zegt: Reageer het voortaan even af op een ander, wil je?? Ik heb al genoeg aan mijn hoofd..
Kooten zegt: Ik heb meer dingen aan mijn hoofd

Raad en advies nodig???

Yv
9/1/2004 | 4:52:01 PM     
Raad over overbeharing op je hoofd?

Pater
9/1/2004 | 5:07:04 PM     
doneer het aan pater kan het wel gebruiken.

Yv
9/1/2004 | 5:10:07 PM     
Ik vind sommige (beginnend) kalende mannen best sexy. Wat vinden de andere dames?

Lisseltje
9/1/2004 | 5:13:51 PM     


Pater
9/1/2004 | 5:14:13 PM     
hoera!! dus er is nog hoop !!! ben benieuwd wat de andere dames van biljartballen vinden

Yv
9/1/2004 | 5:17:03 PM     
Ik zei sommige he, ik laat me niet uit of jij er daar een van bent...

Lisseltje
9/1/2004 | 5:18:21 PM     
Quote:
Wat vinden de andere dames?
Geef alleen antwoord!

Pater
9/1/2004 | 5:21:58 PM     
dat kun je denk ik vast en zeker niet meer herinneren, gezien de staat waarin je verkeerde met oud en nieuw! yahoe

Yv
9/1/2004 | 5:27:46 PM     
Euh, nou, dat viel reuze mee, ik heb nog wel een lief smsje gelezen van jou aan Ray, ik bloosde ervan!

Pater
9/1/2004 | 5:35:47 PM     
Tss... laat hij jou dat lezen das ook wat!!! ach ja maakt verder ook niet uit.

logkoning
9/1/2004 | 6:45:33 PM     


Opzouten naar verse chat

Pater
9/1/2004 | 7:07:00 PM     
Excuse moi ben al weg hoor. Tjow!!

Risjuh
11/1/2004 | 5:30:37 PM     
Dames, wat te doen tegen concentratieproblemen... Tentamens, maar het leren gaat voor geen meter

logkoning
11/1/2004 | 5:33:27 PM     
computer uitzetten

Pater
11/1/2004 | 6:26:30 PM     
Yoga of yoghurt, werkt beide erg goed [worship

Elskuh
11/1/2004 | 6:29:33 PM     
Ik zweer bij groene thee (met een vleugje cintroen)

en computer uitzetten helpt natuurlijk ook ja.......

Pater
11/1/2004 | 6:31:38 PM     
excuse me bedoel ik

Lisseltje
11/1/2004 | 7:17:52 PM     
Opgeruimde leerplek, computer, televisie en radio uit.
E?n uurtje geconcentreerd leren en dan iets leuks doen!

Elskuh
11/1/2004 | 7:33:36 PM     
Radio uit helpt bij mij absoluut niet die moet aan blijven!!

Plientjuh
11/1/2004 | 8:09:26 PM     
Radio inderdaad aan, maar! wel zachtjes!! Tv zeker uit, anders te snel afgeleid! Wat ook helpt om het eerst zelf door te nemen en dan met vriend/vriendin samen doornemen!! Helpt bij mij tenminste wel!

zakje pinda´s
11/1/2004 | 8:20:13 PM     
radio uit en rustig cdtje aan...

Elskuh
11/1/2004 | 8:32:17 PM     
norah jones ofzo

logkoning
12/1/2004 | 6:44:29 AM     
Quote:
Opgeruimde leerplek, computer, televisie en radio uit. E?n uurtje geconcentreerd leren en dan iets leuks doen!
Woohoo, dan kan ik de komende week nog zeker 60 keer iets leuks doen

zakje pinda´s
12/1/2004 | 7:17:57 AM     
Quote:
nog zeker 60 keer iets leuks doen
ligt er een beetje aan hoe lang je ?iets leuks? gaat doen natuurlijk...

Risjuh
12/1/2004 | 10:29:47 AM     
Norah Jones

Dank jullie wel voor de goeje adviezen.. Marketing word niks meer, maar het concentratieprobleem is aangepakt bij de oorzaak!! Komt wel weer goed!!

Yv
12/1/2004 | 1:37:00 PM     
Wat ik doe als het niet lukt is gewoon de schijt eraan hebben, de stad in gaan en dan een paar uur later er tegen aan! Als ik namelijk niet kan leren, dan kan ik net zo goed stoppen; lees je een pagina, heb je geen idee wat je net hebt gelezen. Wat ook helpt is een zak chips erbij, dan heb je het gevoel dat je meteen beloond wordt..
Succes meissie!

Risjuh
12/1/2004 | 5:18:47 PM     
Dank je Yv!! Ik heb vandaag Marketing gewoon heel erg slecht gemaakt.. her-en wil ook nog wel eens helpen.. Als er een vak is vol met NON-SENS dan is het Marketing wel.. Ik zie wel wat ik ervan heb gemaakt..

Kooten
12/1/2004 | 5:22:27 PM     
Er gaat niets boven Marketing!

Yv
12/1/2004 | 5:24:35 PM     
Inderdaad, niet fucken met marketing.
Als je iets wil weten risjuh en ik kan je helpen..je hebt mn msn..Link

Risjuh
12/1/2004 | 5:29:28 PM     
Dank je Yv.. Voor nu is het leed al geschied (her is in maart)... Het is niet dat ik het supermoeilijk vind of zo... Ik moest alleen 300 pagina´s leren.. kan mijn koppie niet aan na een late zaterdagnacht

Yv
12/1/2004 | 5:31:32 PM     
zucht...word nou es verstandig op zaterdagavond en niet pas op maandagochtend dan kunnen de versevisraadgevers het weer oplossen..

Risjuh
12/1/2004 | 5:32:43 PM     


Yv
1/15/2004 | 12:49:29 PM     
Vraag van een vriend van me:
Wanneer heeft een man sex-appeal?

Risjuh
1/19/2004 | 4:43:46 PM     
Als hij aan vrouwelijke aandacht niks te kort komt.. Iedere vrouw valt op andere dingen... Teveel om op te noemen, maar goed, de een zal vinden dat hij wel sex-appeal heeft, de andere niet..

Lisseltje
1/22/2004 | 12:32:58 PM     
Ik denk dat dat voor elke vrouw verschillend is en het moet niet te nadrukkelijk zijn!
Dat wordt een afknapper.

Goldstrike
1/22/2004 | 12:36:44 PM     
Quote:
Wanneer heeft een man sex-appeal?
Als hij niet desperate overkomt (dus niet bij elke vrouw hangen)
En verder: dat heb je of dat heb je niet.
George Clooney heeft het

rubbere ronnie
1/22/2004 | 1:46:08 PM     
Quote:
dus niet bij elke vrouw hangen
hmmm

Risjuh
1/22/2004 | 3:27:26 PM     
Brad Pitt heeft het

Likmevesje
1/22/2004 | 5:07:46 PM     
Sex appeal.
Ik heb het toevallig afgelopen zaterdag nog gezien. De zanger(Chris) van mijn lievelingsbandje (boo!) Link heeft een sexappeal waar menig vrouw (en man , en zelfs HETEROMAN) voor bezwijkt)
Chris is niet eens ongelofelijk knap maar hij heeft ZOIETS bijzonders!!! Nouja het werkt natuurlijk ook wel mee dat hij af en toe flink met zijn delijke kont schud...

Risjuh
1/23/2004 | 1:24:47 PM     
MANNEN

Pater
1/23/2004 | 2:13:39 PM     
Wat nou weer??? Wat hebben we nu weer gedaan?

Risjuh
1/23/2004 | 4:39:43 PM     
kan ik verder geen mededelingen over doen, dan krijg ik weer op mijn donder van Kooten

zakje pinda´s
1/23/2004 | 8:56:09 PM     
anders reageer je gewoon niet, is ook een optie

Lisseltje
1/23/2004 | 10:29:27 PM     
Niet zo flauw doen tegen Risjuh!
Als je ergens mee zit Risjuh, kan je het hier posten!

Kooten
1/24/2004 | 3:28:54 AM     
Quote:
kan ik verder geen mededelingen over doen, dan krijg ik weer op mijn donder van Kooten

Quote:
Niet zo flauw doen tegen Risjuh!

Ik heb gewoon de huisregels uitgelegd ooit..

Risjuh
1/24/2004 | 2:10:44 PM     
Quote:
anders reageer je gewoon niet, is ook een optie

Begin jij nu ook al

Lisseltje
1/25/2004 | 9:58:15 PM     
Pas maar op, anders krijg je ook een block zoals Irene Link

Yv
1/27/2004 | 10:52:34 AM     
Een vriendin van mij is de mannen spuugzat en wil lesbisch worden. Hoe doe je dat?

Pater
1/27/2004 | 10:54:31 AM     
Kom bij mij op de zaak werken, stikt hier van de potten

maño
1/27/2004 | 11:29:46 AM     
haar milimeteren en geruit overhemd aan. Dan ben je al een end op weg.

Risjuh
1/27/2004 | 12:31:41 PM     


Yv
1/27/2004 | 12:34:11 PM     
Ga zo door mannen, dan worden alle vrouwen vanzelf pot!! Jullie leren het echt nooit he..zucht

Pater
1/27/2004 | 12:36:52 PM     
Oke serieuse tip: misscien weten ze raad bij de COC

logkoning
1/27/2004 | 12:59:55 PM     
Quote:
Een vriendin van mij is de mannen spuugzat en wil lesbisch worden. Hoe doe je dat?
weet niet hoe dat precies moet, maar het lijkt me duidelijk dat er een video van haar eerste pottenavontuur op versevis geplaatst moet worden

Risjuh
1/27/2004 | 1:01:12 PM     
Mannen

Pater
1/27/2004 | 1:01:15 PM     
haha [angel]

Yv
1/27/2004 | 1:54:22 PM     
Dat is precies de instelling die ze zo zat is!! Altijd ik ik ik. Get the picture; jullie blijven straks rukkend alleen achter!!!!!

Pater
1/27/2004 | 1:57:45 PM     


Risjuh
1/27/2004 | 3:40:34 PM     


Pater
1/27/2004 | 3:42:50 PM     
Zal het aan m´n vriendin doorgeven

logkoning
1/27/2004 | 3:43:47 PM     
Quote:
jullie blijven straks rukkend alleen achter!!!!!
hmm, daar plaatsen we maar geen video van

Risjuh
1/27/2004 | 3:45:40 PM     
neee lamaniedoen..

Yv
1/27/2004 | 11:29:21 PM     
Waarom niet?
En Pater, nog steeds die instelling, zij hoeft zich niet aan te passen, JIJ moet dat doen!!!!! Zucht..i am trying to make a difference in this world, GURL POWER!!! Zij moeten blij zijn met ons, niet wij met hen. Wij dus niet op zoek, laat hen maar vinden!!!

zakje pinda´s
1/27/2004 | 11:36:09 PM     


Yv
1/27/2004 | 11:40:06 PM     
Ik kan het proberen toch?

Dust
1/27/2004 | 11:57:23 PM     
Mannen zijn geen spoorzoekers...

Lisseltje
1/28/2004 | 9:35:57 AM     
Yv: donderdag wordt heel gezellig!!

Risjuh
1/30/2004 | 7:03:26 PM     
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb soms best medelijden met mannen... Wat ik nou toch heb meegemaakt... (nee Kooten, het wordt geen dagboek verhaal ) een vrouw die zo erg misbruik maakt van mannen en daarbij menigeen kwetst... Smerig gewoon.. Sommige vrouwen zijn ook erg...

Yv
1/31/2004 | 12:23:56 PM     
ZIj verpesten het voor de leuke normale vrouwen. Maar dat is hetzelfde bij mannen. Er zijn te veel eikels en zij verpesten het voor de zeldzame leuke normale mannen. De truc is om elkaar te vinden voordat het verpest is door de eikels en de kutwijven...

Risjuh
1/31/2004 | 1:59:11 PM     
Is zeer moeilijk trucje

Lisseltje
1/31/2004 | 7:20:58 PM     
Toveren is nog makkelijker!

De grote Boembini
1/31/2004 | 7:34:26 PM     


Risjuh
1/31/2004 | 7:34:43 PM     
Sja, helaas wel ja....

Risjuh
1/31/2004 | 7:39:19 PM     
oe misschien kan Boembini het ons het trucje leren!!

Risjuh
3/2/2004 | 10:22:40 PM     
Is er uberhaupt iemand die me kan leren hoe de bizarre gedachtengangen van mannen gaan... Ik begrijp ze niet, ik begrijp ze gewoon ECHT NIET!!!

Yv
4/2/2004 | 12:35:04 AM     
Leuk voorbeeld:
Een vrouwelijke hersencel komt per ongeluk in een mannelijk hoofd terecht. Het is er verdacht leeg. Ze zoekt een beetje rond en vindt dan een verdwaald mannelijk hersencelletje. Hij zegt: "kom maar mee, we zitten allemaal beneden"...

Vraag beantwoord?!?

Agrarier
4/2/2004 | 9:27:36 AM     
Potverdrie, raak je dan per ejaculatie ook miljoenen hersencellen kwijt????

Risjuh
4/2/2004 | 9:36:17 AM     
Quote:
Vraag beantwoord?!?

Helemaal duidelijk in ene keer, mannen zijn dus gewoon niet begrijpbaar
Quote:
Potverdrie, raak je dan per ejaculatie ook miljoenen hersencellen kwijt????

tis niet te hopen voor je maar het zou toch wel het niveau van vele mannen verklaren

zakje pinda´s
4/2/2004 | 9:39:33 AM     
maar goed dat jullie niveau zo bijster hoog is

Pater
4/2/2004 | 10:12:08 AM     
Waarom verwachten vrouwen dat je alles wat ze je de afgelopen 3 jaar verteld hebben nog tot in de details weet??

Yv
4/2/2004 | 11:35:18 AM     
Geen idee, ik ben altijd degene die alles vergeet..

Risjuh
4/2/2004 | 11:37:19 AM     
Gelijk in de verdediging *hap*

Pater
4/2/2004 | 12:45:03 PM     
Dat krijg je na een aanval!!!

Joekeloekes
4/2/2004 | 5:39:58 PM     
GO PATER, aanpakken die handel

Quote: Potverdrie, raak je dan per ejaculatie ook miljoenen hersencellen kwijt????
misschien, wel, maaruh, je maakt ze ook net zo hard weer aan das het mooie van het MAN zijn
ejaculeren en zuipen kost hersencellen en uiteindelijk ben je niet meer te verstaan, maar de volgende ochtend is je voorraad weer aangevuld en kun je er ?s avonds weer tegenaan!!!

Pater
4/2/2004 | 5:55:33 PM     
joekeloekes

Agrarier
4/2/2004 | 6:03:10 PM     
Hahaha, als t zo is, dan is neuken kennisdelen!!

lepo
4/2/2004 | 7:17:29 PM     
dan moet ik snel aan de vrouw. en anders maar kennis delen bij casa rosa, of niet joekeloekes en pater??? voor jullie gaat dat makkelijker, jullie zijn voorzien maar agrarier, hoe gaat dat dan bij het handkarren, gaat dan de kennis verloren???

Agrarier
4/2/2004 | 7:23:59 PM     
Ik heb hier een aantal dubieus slim (en hard)geworden doekjes liggen hahaha

lepo
4/2/2004 | 7:28:00 PM     
cool, kun je ze niet scannen en ze dan opslaan in de computer???

Risjuh
4/2/2004 | 9:58:59 PM     
Quote:
Ik heb hier een aantal dubieus slim (en hard)geworden doekjes liggen hahaha



Goldstrike en lisseltje, doe er wat aan!!! Vrouwenlog!!!

logkoning
4/2/2004 | 10:50:09 PM     
morgen ga ik dit opschonen

en onderzoeken of ik nu eindelijk eens een ip-block aan iemand kan uitdelen

Kooten
5/2/2004 | 12:11:34 AM     
Quote:
ip-block


lepo
5/2/2004 | 1:08:16 AM     
is goed laat maar komen!!! maaruh nog tips van de log-vrouwen? Voor wat dan ook?

Pater
5/2/2004 | 7:07:06 AM     


Risjuh
5/2/2004 | 9:37:07 AM     
Tip voor de mannen: wees lief voor de vrouwen

Pater
5/2/2004 | 9:40:31 AM     
Tip voor de vrouwen: Leg niet op elke slak zout

Yv
5/2/2004 | 10:38:56 AM     
Voor de mannen: DOE NORMAAL!!! en behandel vrouwen zoals je zelf ook behandeld wil worden (serieus en niet stoer omdat je vrienden erbij zijn)

Lisseltje
5/2/2004 | 6:40:54 PM     
Quote:
maaruh nog tips van de log-vrouwen?
Wat voor een soort tips wil je Lepo?

rubbere ronnie
6/2/2004 | 1:37:27 AM     
Quote:
behandel vrouwen zoals je zelf ook behandeld wil worden
ik wil graag gespankt worden

Risjuh
6/2/2004 | 10:29:38 AM     
wist wel dat er eentje zou komen met een domme opmerking

Yv
6/2/2004 | 10:32:43 AM     
Er zijn vast vrouwen die dat lekker vinden Ronnie..

Pater
6/2/2004 | 11:15:31 AM     
Valt fdat dan onder : "wees lief voor vrouwen" ???

Risjuh
6/2/2004 | 11:33:01 AM     
Als de vrouw in kwestie dat wil en je voldoet aan die wens, dan ben je inderdaad lief voor haar...

Risjuh
7/2/2004 | 11:49:38 AM     
Waarom zijn foute mannen toch altijd zoooo sexy

Yv
7/2/2004 | 6:31:25 PM     
Begin je weer? Vergeet ze toch joh. Je krijgt er alleen maar ellende van..en als je weet dat ze fout zijn dan zijn ze toch ook niet meer sexy? Je hebt er echt niks aan.

Lisseltje
7/2/2004 | 7:06:36 PM     
Liefde maakt blind ...

Risjuh
8/2/2004 | 10:53:45 AM     
Quote:
Begin je weer?

Sorry, ik moet nog even wennen aan dat non zijn

Lisseltje
2/19/2004 | 11:20:53 AM     
Quote:
Balen, over precies 13 dagen lig ik Miami op t strand, maar in bikini. Hoe raak ik in snaam 8 kilo kwijt voor die tijd?! Ik wil wel normaal blijven eten, geen honger hebben dus!! Mijn gewone eetpatroon is kut, dus als ik nu een halve zak chips eet elke avond ipv een hele, zou dat hard gaan? Reken es uit!!!!!! Tips?!?
Veel stappen kost wel lekker veel calori?n! Maar dan moet je zeker geen alcohol nemen, want dan komt het er gewoon weer bij en heb je nog geen effect.
Zes keer per dag eten (ontbijtje, rond 10 uur, lunch, rond 16 uur, avondeten en ´s avonds rond 20 uur nog iets), veel mag en zo gezond mogelijk. Appel, rijstewafel (die Smack-a-jags zij heel erg lekker!) GEEN snoep.
Meer bewegen dus fietsen in plaats van de bus of auto en veel traplopen (kost heel veel calori?n namelijk), succes!

Yv
2/19/2004 | 11:23:00 AM     
Kijk, daar heb ik wat aan!!

Risjuh
2/21/2004 | 12:04:01 PM     


Yv
1/3/2004 | 3:23:28 PM     
Nou er is totaal 1 kilo vanaf! Beter iets dan niets. Ik neem zon grote parao of zo mee, zo´n doek die echt ALLES kan bedekken van mijn lijf, goeie zaak dus.

Next problem: mijn koffer gaat net niet dicht. Als ik erop zit/sta/spring gaan de zijkanten wel, maar de bovenkant niet. Wat nu?!? Iets eruit halen is geen optie.

Lisseltje
1/3/2004 | 3:28:09 PM     
Iets van een kilo op je rug binden, het laatste beetje gewicht wat je nodig hebt om de koffer dicht te krijgen, wat er nu af is!

Yv
1/3/2004 | 3:29:35 PM     


maño
1/3/2004 | 5:12:08 PM     
Ik heb nog wel tips

Sokken in je schoenen proppen en alles superstrak opvouwen, dan past het meestal wel.
Maar pas wel op dat je niet over je limiet aan kilos gaat.. M´n vriendin en ik moesten laatst 30euro overgewicht betalen Dus weeg het van tevoren (tenzij je first class gaat, want dan mag je dubbel gewicht meenemen)

Yv
1/3/2004 | 5:14:50 PM     
Ik mag 32 kilo meenemen per koffer. Totaal twee stuks, per stuk maximale l+b+h 158 cm. Dat is de usa/mexico/canada concept. Ik zit nu op de 25 kg, dus dat zal wel goed komen. Die tip van de sokken is n goeie. Handdoeken oprollen hoorde ik ook al. Hij zit nu trouwens dicht, dankzij n vriendin..was ff stoeien..maar dan heb je ook wat.

Agrarier
1/3/2004 | 6:04:38 PM     
Quote:
M?n vriendin en ik moesten laatst 30euro overgewicht betalen


Risjuh
1/3/2004 | 9:37:00 PM     
Quote:
was ff stoeien

vakantievoorpret

Risjuh
8/3/2004 | 2:02:01 PM     
Hier even een raad voor de dames onder ons die kilootjes willen kwijtraken. Ik heb van de week een bijscholing Ropeskipping (touwtjespringen) gehad. Het is weer helemaal terug, het is namelijk een van de meest effectieve work-outs.

Het hoeft helemaal niet saai te zijn, zet gewoon een lekker muziekje op en gaan op de maat van de muziek (CL en MT zeer geschikt!). Afwisselen met ??n of twee benen springen, voorwaarts roteren of achterwaarts. Op de plaats of ga een rondje door het dorp. Water is oppeens een sgeschenk!

Het is een kiloverslinder, het is beregoed voor je conditie, armspieren, buikspieren, borstspieren, beenspieren, kontspieren, noem maar op. Ik doe nu al 3 dagen elke dag een half uurtje (met pauzes) en ik zie de kilos gaan..

Echt een aanrader!!! Dussuh op naar de Intertoys!!

Lisseltje
10/3/2004 | 11:17:58 AM     
Ook wel een leuke bezigheid

Risjuh
10/3/2004 | 1:17:24 PM     
echt wel!! en nog effectief ook!!

Risjuh
3/27/2004 | 6:52:38 PM     
Okee dames:
zondagavond
22:30 uur
RTL4

Begrijp je nog steeds de gecompliceerde relatie tussen mannen en hun geslachtsdeel niet?? Hij is hun beste vriend en zij delen de meest intieme geheimen met elkaar.. Op RTL4 een documentaire van een uur over: De Penis

Lisseltje
3/27/2004 | 6:56:29 PM     
50 Manieren om je lief te kozen Link Ook echt lache programma!
Goed voor dames EN heren

Risjuh
3/27/2004 | 7:00:54 PM     
LOL

Lara
3/27/2004 | 8:29:57 PM     
HiHiHi

red-ox
3/28/2004 | 12:23:28 AM     
zeker lache dat programma, vooral over die G-spot bij mannen. Zijn er versevisvrouwen die dat wisten en daar ervaring mee hebben??? Ik heb het trouwens nog niet geprobeerd (p.s. hersencellen worden niet opnieuw aangemaakt: quote: ejaculeren en zuipen kost hersencellen en uiteindelijk ben je niet meer te verstaan, maar de volgende ochtend is je voorraad weer aangevuld en kun je er ?s avonds weer tegenaan!!! )

Yv
3/28/2004 | 4:47:16 AM     
Dat verklaart waarom mannen alles vergeten..ze spuiten hun geheugen gewoon weg...hmm..

Ik heb het programma gemist, heeft iemand het opgenomen?? Erg nuttig lijkt het me..

Risjuh
3/28/2004 | 3:18:18 PM     
G-spot bij mannen

Nope Yv ik heb het niet getaped..

Lisseltje
3/28/2004 | 3:46:44 PM     
Quote:
Zijn er versevisvrouwen die dat wisten en daar ervaring mee hebben???
Ik wist het wel ... lang leve American Pie niet geprobeerd

red-ox
3/28/2004 | 4:07:02 PM     
is dat niet iets voor het vrouwenlog? hoe vind ik de G-spot bij mannen? (kom op schat, nog een stukje verder, gebruik je middelvinger maar )

Risjuh
3/28/2004 | 6:31:52 PM     


Woutah
7/4/2004 | 5:59:10 PM     
(A)

Woutah
7/4/2004 | 6:00:04 PM     
ik hoor zoveel dingen over een vrouwenslog dat ik maar eens een kijkje ben gaan nemen

Kooten
7/4/2004 | 9:05:19 PM     
Quote:
ik hoor zoveel dingen over een vrouwenslog dat ik maar eens een kijkje ben gaan nemen

Als je vragen hebt, kan je ze hier posten en dan zullen Goldstrike & Lisseltje je vraag proberen te beantwoorden..

Daan24
7/4/2004 | 11:47:32 PM     
Ok, heb ik een vraagje.. Ik heb sinds 2 maanden een vriendin, gaat erg leuk.. Alleen het valt me op dat ze me zelf nauwelijks tot niet belt. Soms een smsje.. Als ik sms heb ik wel antwoord.. bellen, soms krijg ik haar aan de lijn, soms heeft ze haar mobiel ergens anders liggen of zo.. Moet ik me wat "zorgen" gaan maken of ze me nog wel leuk vind?? Of is het gewoon omdat ze een beetje verlegen is en misschien niet echt ervaring heeft in een relatie hebben (een close relatie dan)

Woutah
12/4/2004 | 12:04:04 AM     
hallow krijgt daantje hier nog antwoord of hoe sit het?:s

Daan24
12/4/2004 | 12:36:35 PM     
Ik denk dat de golf voorbij is

Lisseltje
12/4/2004 | 1:56:17 PM     
Je moet niet gelijk gaan denken dat er iets aan de hand is, dat maakt alleen jezelf gek. Als ze weinig ervaring heeft met een relatie denk ik dat het daar aan ligt. Heb heb het er een keertje over met haar ...

Ninja
12/4/2004 | 5:27:34 PM     
Volgens mij is er ook niet iets aan de hand. Maar je kan er toch met haar over praten, dan weet je meteen hoe het zit!

Goldstrike
12/4/2004 | 7:21:26 PM     
Quote:
Heb heb het er een keertje over met haar ...
eerst praten en kijken hoe het zit voordat je conclusies trekt. Je zegt zelf dat je een "close" relatie met haar hebt, dan lijkt het mij vrij normaal dat je over veel/alles kunt praten.
Misschien maak je je wel druk om niets: is ze helemaal niet zo´n bel/sms type.

Daan24
12/4/2004 | 11:28:01 PM     
dank jullie.. ik zal het gewoon rustig op z´n beloop laten. Ik denk zelf idd ook dat het onervarenheid is. Eerst was ze nl. meer verlegen dan nu. En zeker na jullie reacties weet ik zeker dat het wel goed komt

Risjuh
4/13/2004 | 9:00:09 AM     


Xanadu
4/13/2004 | 9:14:17 AM     
Ik vind dat het vrouwenlog wel een plekje op de homepage verdient. Als man vind ik: Een mannen site voor vrouwenproblemen *kuch*kuch* maja euh blaas het wel een nieuw leven in als het weer eens op de homepage komt

Risjuh
4/13/2004 | 11:21:56 AM     
Hoe kun je vergeten als je niet vergeten wilt...

Joois
4/13/2004 | 12:15:05 PM     
whoei! een vrouwenlog... dit roeleert natuurlijk ten zeerste... jammer dat ik het nu pas ontdek!

:worship:

Lisseltje
4/13/2004 | 2:32:02 PM     
Quote:
Hoe kun je vergeten als je niet vergeten wilt...
Is dat een vraag aan ons Risjuh?

Risjuh
4/19/2004 | 5:10:09 PM     
Ja, dat is een vraag aan jullie, misschien dat iemand tips heeft ....

Joois
4/19/2004 | 5:23:36 PM     
Wat vind je dan dat je moet vergeten terwijl je eigenlijk ook bedacht hebt dat je het eigenlijk helemaal niet vergeten wil!?

Risjuh
4/19/2004 | 5:43:24 PM     
Een ware god.. Ik weet dat ik geen kans maak, hij is erg gelukkig met zijn meisje.. maja ik krijg em maar niet uit mijn hoofd

logkoning
4/19/2004 | 5:56:48 PM     
je kan stoppen met hem als ware god te zien, je ziet waarschijnlijk op dit moment alleen al zijn goede punten en je hemelt hem aan alle kanten op, probeer ook zijn mindere kanten te zien, die heeft iedereen natuurlijk en dat maakt het misschien wat makkelijker om hem te vergeten

Lt. Col. Me
4/19/2004 | 6:52:30 PM     
Bekend probleem denk ik Risjuh...

En ik denk ook dat logkoning de plank niet ver misslaat met al zijn wijsheid

Risjuh
4/19/2004 | 9:38:11 PM     
Logkoning is wijs probleem is dat ik ook zijn mindere kanten ken en die accepteer.. De ellende is dat ik alle andere mannen met hem blijf vergelijken..

Joois
4/20/2004 | 9:31:45 AM     
Erg wijze woorden van de LogKoning.... maareh... ja zie ook geen andere oplossing (er vanuit gaande dat je niet hun relatie wil laten verbreken - expres)

Risjuh
4/20/2004 | 9:45:22 AM     
Ook al zou ik gaan stoken, dan maak ik nog geen kans, dus dat maakt niet uit...

Risjuh
4/20/2004 | 11:07:06 AM     
Maar bedankt voor alle wijsheden

Lt. Col. Me
4/20/2004 | 1:20:25 PM     
Iemands wijsheid napraten is natuurlijk niet moeilijk...
De vraag is of je je eigen wijsheid kunt ontwikkelen zonder de wijsheid van de ander te kopieren...

Risjuh
4/20/2004 | 1:23:52 PM     
dus...

Lt. Col. Me
4/20/2004 | 1:25:28 PM     
Dat is wel eigen wijsheid, maar ik vind m zelf ook ondoorgrondelijk...

Typisch wijsheid, nietwaar ?

Dol-Fijn
4/20/2004 | 1:36:48 PM     
Klinkt errug wij s Lt. Col. Me, maar inderdaad, dus...?

Lt. Col. Me
4/20/2004 | 1:48:09 PM     
Oke... dus... ??

Lisseltje
4/20/2004 | 3:06:43 PM     
Probeer hem toch uit je hoofd te zetten, hoe moeilijk ook! Zoek dingen die je bezig houden, ga met vriendinnen leuke dingen doen ofzo. Zo denk je minder aan hem en vergeet je hem sneller.

Daan24
4/20/2004 | 3:38:25 PM     
Je kan er weinig tegen doen.. Ik zelf had een vriendin in het buitenland die ik achter moest laten, duurde ook een tijd voordat die uit mijn hoofd was.. het komt vanzelf, zodra je een andere jongen ziet en die hormoontjes gaan werken, lukt het wel. Tot die tijd, ehhh, hang een mooie poster van Brat Pitt op of zo (misschien flauw geintje)

Dickie
4/20/2004 | 4:04:26 PM     
Tip: ga van het weekend lekker stappen met je vriendinen. Bijvoorkeur in een andere stad dan je woont.

Yv
4/20/2004 | 5:04:50 PM     
Risjuh toch, nog steeds die ene? Zucht, meissie, ga op reis, ik heb nog wel wat adresjes voor je.
Laat al die kutmannen lekker de stront in zakken. Ik heb mezelf bijvoorbeeld voorgenomen om niet genoegen te nemen met minder en het moet wat worden met iemand als ik er zelf niks voor hoef te doen, dat betekent dat de ander mij namelijk ook eens leuk vindt.
Doorbreek dus je eigen patroon!!! Tijd heelt alle wonden. Als je intimiteit mist, neem een lekkere vent voor je zelfvertrouwen. Je hoeft en kan niets doen tegen luduvudu, dus geniet ervan dat je niet verliefd bent op iemand die dat ook op jou is, want dan krijg je dat gezeik met relatie blabla, hij belt niet, blabla, alleen maar ellende.
Ja ik weet ook wel dat dat super kan zijn, maar dat moet je nu even niet denken.
Die mooie poster van brad, of orlando bloom is best een goed idee. Ennuh, everwood begint weer...!!!

Wijffie, sterkte, ik ben ervan overtuigd dat jij (en ik ook) de ideale kerel vinden en die zal zn best doen voor jou omdat je dat waard bent!! Zo, ik heb gezegd.

Lt. Col. Me
4/20/2004 | 5:40:51 PM     
Amen

Alle wijsheid komt hier terecht

Lt. Col. Me
4/20/2004 | 5:42:51 PM     
@#$%^&* vergeten te melden dat het echt werkt... echt!

Risjuh
4/20/2004 | 9:43:57 PM     
Wederom bedankt voor alle tips!! Ben er de laatste dagen zeker achter dat het nog lang het einde van de wereld niet is!! hahaha nee hoor, maar zolang er niemand anders is die mijn aandacht waardig is, dan blijf ik maar gefocust.. das een slechte zaak.. Maja zo af en toe dan kruist er eentje het pad die dus net zoveel positieve kanten heeft en dan denk ik nie eens meer aan hem!! Healing is in progress...

enne Yv, volgens mij is hij niet wie jij denkt dattie is, je bent ook zo lang weggeweest, daar moet ik je denk nog even over bijpraten

joop
4/20/2004 | 9:49:42 PM     
Quote:
daar moet ik je denk nog even over bijpraten
Link

Risjuh
4/20/2004 | 10:42:12 PM     
jaaahaaa, rustig maar.. Ik zal versevis er echt niet mee vervuilen hoor

zakje pinda´s
4/20/2004 | 11:17:28 PM     
zo vanzelfsprekend is dat anders niet

Risjuh
4/21/2004 | 2:14:05 PM     


zakje pinda´s
4/22/2004 | 1:57:38 AM     
idd vrij vermoeiend af en toe

Risjuh
4/22/2004 | 8:58:07 AM     


Joois
4/25/2004 | 9:47:06 PM     
misschien is Beckham binnenkort weer vrijgezel ... grijp je kans zou ik zeggen

Risjuh
4/25/2004 | 10:27:59 PM     
Beckham nee dank je....

Joois
4/26/2004 | 11:18:48 AM     


Joois
4/29/2004 | 10:02:32 AM     

waarom worden collega´s ziek zodat ik met koninginnedag moet werken...?

Kooten
4/29/2004 | 10:13:44 AM     
Joois: Chatten kan in Verse Chat XI.

Hier kan je je vragen over relaties e.d. kwijt.

Risjuh
5/23/2004 | 3:00:25 PM     
Ik las van de week in een tijdschrift (sorry ben vergeten welke) dat vrouwen met hun 6e zintuig zouden kunnen aanvoelen tijdens het "bedrijven der liefde" of de desbetreffende man ook echt van haar houd danwel om haar geeft.. Het artikel beweerde dus ook dat vrouwen door dat zesde zintuig dan ook het einde van een relatie al eerder voelen aankomen.. nogal bizar..

Dames, wat vinden jullie hier nou van??

Risjuh
1/6/2004 | 10:49:33 PM     
ahum, dan niet..

Maar goed, de zomer komt er weer aan, kijk hier Link voor wat raad en advies tegen Bikinivrees

Risjuh
1/6/2004 | 10:54:15 PM     
als je een mooie, intelligente, rijke en briljante man tegen het lijf loopt... die wel interesse in je lijkt te hebben... neem dan je tijd. denk even na, drink een glas water, los het probleem op. want als zo´ n ogenschijnlijk perfecte man nog alleen over de aardbol rondloopt, dan is daar vast een reden voor...

red-ox
2/6/2004 | 12:02:54 AM     
ga dan iig met hem naar bed, kun je je 6e zintuig proberen (en das leuk voor ons mooie, intelligente, rijke en briljante mannen)

maño
2/6/2004 | 5:36:35 PM     
Deze Link past wel in dit log

Woutah
2/6/2004 | 5:40:19 PM     
Beste plaats en tijd ooit voor die link

Risjuh
2/6/2004 | 10:57:58 PM     
Eigenlijk nog bestwel interessant

Lisseltje
3/6/2004 | 12:01:35 PM     
Hahaha, maar um hoe lang is een inch precies?!
Ik had wel graag deel willen nemen aan deze test hahaha .

Lisseltje
3/6/2004 | 12:03:54 PM     
Quote:
Ik las van de week in een tijdschrift (sorry ben vergeten welke) dat vrouwen met hun 6e zintuig zouden kunnen aanvoelen tijdens het "bedrijven der liefde" of de desbetreffende man ook echt van haar houd danwel om haar geeft..
Nou Risjuh, ik zou er eens op letten!
Quote:
Gebruik je verstand zonder je gevoel te verliezen
Een opmerking van mijn vader, om over na te denken ...

Lt. Col. Me
3/6/2004 | 1:06:39 PM     
Quote:
Gebruik je verstand zonder je gevoel te verliezen


Risjuh
3/6/2004 | 2:24:50 PM     
Quote:
Gebruik je verstand zonder je gevoel te verliezen



lucarno
3/6/2004 | 4:05:25 PM     
Quote:
hoe lang is een inch precies?!
2,5 cm.

lucarno
3/6/2004 | 4:05:59 PM     
sorry, 2,5 cm

KC
4/6/2004 | 10:42:17 AM     
Quote:
Deze Link past wel in dit log

Nog eens even over dat onderzoek. Volgens het onderzoek hebben bij elkaar 68% van de vrouwen wel eens een penis "experienced" (en wat mag d?t dan precies wel inhouden?) van meer dan 7,5". Kijk dan eens even welk percentage van de mannen over zo´n apparaat beschikt: 32%......
Wat nu dan? Ervan uitgaande dat die vrouwen van tevoren niet weten wat de lengte van "de man" is, voor ze ´m "experience"-en (laat staan dat ze ´m dan al opmeten) zou je toch verwachten dat die percentages iets meer bij elkaar in de buurt liggen. Raar. Liegen die vrouwen? Of overdrijven ze in ieder geval? Kunnen ze niet meten? Hebben "grote mannen" meer vrouwen? Of onderschatten mannen zichzelf dan toch? In ieder geval geeft bijna 100% van beide groepen aan dat de de waarheid spreken. Misschien kotm het doordat maar 53% van de vrouwen echt heeft gemeten? En de rest blindelings vertrouwde op de enigzins overdreven opgave van de man.....??????

agrarier
4/6/2004 | 11:53:14 AM     
applaus

Risjuh
4/6/2004 | 1:08:14 PM     
knap gevonden! Ik denk inderdaad niet dat alle vrouwen die aan het onderzoek hebben meegedaan er een lineaaltje langs hebben gelegd.. En ja, als ze dan weinig vergelijkingsmateriaal hebben.. Nogal subjectief

red-ox
4/6/2004 | 1:31:27 PM     
Bij Google "inch" en "foot" intikken geeft: 1 inch = 2.54 centimeters en 1 foot = 30,48 centimeters (zeer handig die Google rekenmachine)

red-ox
4/6/2004 | 1:34:52 PM     
zo kan het ook Link

KC
4/6/2004 | 1:37:43 PM     
Ha! Zouden er ook "foot"-fetishisten onder de vrouwen zijn?

red-ox
4/6/2004 | 1:45:24 PM     
scherp!

Risjuh
4/6/2004 | 2:43:12 PM     


zakje pinda´s
6/18/2004 | 6:42:23 PM     
mij is verteld dat ik een probleem heb
wat raden jullie mij aan?

Elskuh
6/18/2004 | 6:46:18 PM     
Het uitspreken en je excuses laten aanbieden In ieder geval geen regels aanscherpen

zakje pinda´s
6/18/2004 | 6:50:50 PM     
hmmm, helaas
de regels blijven
als jullie het er niet mee eens zijn ga je maar klagen bij logkoning en kooten en met een beetje geluk kicken ze mij dan uit beheer...

Elskuh
6/18/2004 | 6:52:52 PM     
Nou vooruit dan maar, ik hou me wel zoet met die spelletjes

Prof. Blow
6/19/2004 | 7:44:35 AM     
Nou mensen, de kogel is door de kerk: na bijna 2 jaar heb ik een punt gezet achter mijn relatie. Voelt wel een beetje raar maar het is beter zo. Voorlopig geen vrouw voor mij

Elskuh
6/19/2004 | 9:21:46 AM     
Sterkte Prof. Blow

Risjuh
6/28/2004 | 4:32:01 PM     
Een beetje late reactie, maar alsnog sterkte!!

Niet alle vrouwen zijn hetzelfde, je komt vanzelf de goede wel tegen

KC
6/28/2004 | 4:42:24 PM     
Sterkte inderdaad!

Quote:
Voorlopig geen vrouw voor mij

Dat zei ik 29 november 1989 ook (maar ik bedoelde eigenlijk: voorlopig niet ??n en dezelfde vrouw voor langere tijd achtereen voor mij). Nog geen week later liep ik mijn huidige geliefde tegen het lijf. Maar goed, ik liep toen ook niet het grootste deel van mijn tijd op verloskamers rond...


Lisseltje
6/28/2004 | 5:04:12 PM     


KC
6/28/2004 | 5:42:17 PM     
H?, dames! Kunnen jullie niet een koppel-log starten? D´r versevissen volgens mij heel wat vrijgezellen hiero. (Zag ik daarnet Lisseltje niet lachen naar Prof. Blow?)

Woutah
6/28/2004 | 5:47:59 PM     
Quote:
Voorlopig geen vrouw voor mij
Je quoteerde () het net zelf nog...

Risjuh
6/28/2004 | 5:49:53 PM     
Ja, ik zag het ook!!! Maaruh volgens mij is onze lisseltje helemaal geen vrijgezel meer

Koppelen kan leiden tot negatieve gedragingen bij fout gelopen dates.. Anonimiteit is een van de krachten van versevis

KC
6/28/2004 | 6:10:54 PM     
Woutah... even als mannen onder mekaar (jammer dat er nog geen mannenzaken-log is), als Prof . Blow "vrouw" zegt, dan vermoed ik dat ´ie "langdurige, verstikkende ende beklemmende vaste relatie met uitzicht op een dodelijk saai burgermansleven" bedoelt.
En met wat ik na die quote opschreef bedoelde ik te zeggen dat zelfs d?t niet zeker is, als je onverhoopt toch tegen de liefde van je leven aanloopt.

Risjuh... ik ben het met je eens. Verstandig! Laat maar, dat gekoppel. Maar hoe zit het trouwens met die anonimiteit? Wie kent wie nou niet/wel?

Risjuh
6/28/2004 | 6:58:15 PM     
Sommige kennen mekaar wel, sommige kennen mekaar niet Dat is ook een kracht van annonimiteit

spookje
6/28/2004 | 7:17:56 PM     
inderdaad!

Woutah
6/28/2004 | 8:05:53 PM     
KC, ik begrijp je hele verhaal nu helemaal, en wat dacht je ervan dat wij met z´n tweeen nou een mannenzaken-log beginnen

En over dat anonimiteit-gedoe...Ik ken niemand Ik ben hier gewoon een keer per ongeluk terecht gekomen via slimeball en toen ben ik hier verslaafd aan geraakt Sommige VerseVissers ken ik wel iets beter omdat ze me hebben toegevoegd op msn, maar daar zit dan dnek ik alsnog niet veel verschil tussen

Risjuh
6/28/2004 | 8:17:56 PM     
Als jullie nou eens een mannenlog gaan beginnen, dan zijn wij in het vrouwenlog tenminste af van jullie geneuzel

zakje pinda´s
6/28/2004 | 9:36:10 PM     
Quote:
mannenzaken-log
jopenlogs en typisch deens bedoel je?

maarreh, hier moet je zijn voor raad en advies, om te ouwehoeren moet je naar Link

red-ox
6/28/2004 | 10:54:09 PM     
woutah is mijn man, ik ben ook via slimeball hier terecht gekomen, wat een legendarisch spel
maarre, ff on-topic: twee vriendinnen van mij hebben een ruzie die niet kan worden uitgepraat omdat er eentje een maand naar afrika is. De vriendin die nog hier zit hoopt ontzettend dat het nog goed gaat komen zodra ze terug is, maar op dat moment gaat ze zelf op vakantie en omdat de een in Nijmegen en de ander in Groningen gaat studeren ben ik er bijna van overtuigt dat dit nooit meer goed gaat komen. Ik ben eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen met contacten na je eindexamen met je oude klasgenoten/vrienden en of dit soort meidenruzies over het algemeen meer lijken dan ze zijn?

maño
6/29/2004 | 9:06:12 AM     
Quote:
of dit soort meidenruzies over het algemeen meer lijken dan ze zijn


En over contact na het eindexamen... Nijmegen en Groningen ligt wel ver uit elkaar maar de afstand is gratis te overbruggen met een OV en contact hou je ook wel met msn, mail en mobiel

Risjuh
6/29/2004 | 1:43:50 PM     
Meidenruzies zijn over het algemeen wel weer easy bij te leggen als het niet over ??n en dezelfde man gaat. Maar dan moeten ze er wel beide voor open staan en dan moeten ze het wel beide willen. Contact blijft inderdaad wel via msn en dergelijke. Ik heb zelf nog maar weinig contact met de mensen van de middelbare school.

Goldstrike
6/29/2004 | 2:06:35 PM     
meidenruzies zijn misschien de meest klotige ruzies die er zijn omdat meiden veel vaker ergens problemen over maken en dan ipv te zeggen waar ze mee zitten gaan ze lekker roddelen over je.
Ok dit was geen advies, maar hele nuttige info

Lisseltje
6/29/2004 | 2:52:33 PM     
Quote:
Zag ik daarnet Lisseltje niet lachen naar Prof. Blow?
Was een vanwege dat lieve verhaaltje van KC!

Met de meiden van de middelbare school heb ik zo af en toe en keer contact (maar is dan wel weer gelijk heel erg leuk en gezellig).
Maak je over die vriendinnen maar geen zorgen: tegen de tijd dat ze allebei aan het studeren zijn zijn ze het al vergeten of ze leggen het bij via een telefoontje of MSN.

red-ox
6/29/2004 | 7:21:30 PM     
Quote:
of ze leggen het bij via een telefoontje of MSN


tja, dat is wel zeer waarschijnlijk ja, maar ik irriteer me vooral aan de manier waarop zo`n meidenruzie gaat, wat Goldstrike ook zei. Ze zaten elkaar echt af te zeiken tot en met, terwijl ze niet eens elkaars kant van het verhaal kenden. En waar het over ging is me nog steeds niet duidelijk.
Kijk, mannen drinken in zo`n situatie gewoon een hoop bier, gaan vervolgens met elkaar op den vuischt en zijn weer vrienden voor het leven

Daan24
6/29/2004 | 8:18:49 PM     
Er komt toch nu een quote van Hans Teeuwen in m´n hoofdje binen

Risjuh
6/29/2004 | 8:35:55 PM     
Hans Teeuwen

red-ox
6/30/2004 | 5:45:09 PM     
oh, nou schiet het me ineens te binnen
Quote:
weet je wie wel te gek zijn? Mannen!

die bedoelde je toch?

Risjuh
6/30/2004 | 11:04:42 PM     


Lisseltje
1/7/2004 | 11:57:55 AM     
Quote:
Kijk, mannen drinken in zo`n situatie gewoon een hoop bier, gaan vervolgens met elkaar op den vuischt en zijn weer vrienden voor het leven
Is niet echt iets voor vrouwen h??! Ik ga in ieder geval niet zo snel met een vrouw vechten (vinden mannen veel te leuk om te zien ).
Ach, trekt allemaal wel bij ... alles is eruit en dan kunnen ze weer met een schone lei beginnen. Bemiddelen werkt meestal averrechts.

Goldstrike
1/7/2004 | 12:46:26 PM     
Op de vuist gaan is dan weer iets te voor mij, maar hoe mannen verder omgaan met irritaties enzo is in ieder geval beter dan hoe vrouwen ermee omgaan

Risjuh
1/7/2004 | 12:52:44 PM     
Nou, vergis je niet, er zijn ook mannen die niks uiten en zich helemaal opvreten van binnen.. Heel stil worden enzo.. Niet generaliseren, want iedereen pakt zoiets aan op zijn eigen manier..

Goldstrike
1/7/2004 | 1:26:44 PM     
ja maar daar heb ik het niet over, ik bedoelde dat mannen tenminste niet roddelen enzo:
Quote:
omdat meiden veel vaker ergens problemen over maken en dan ipv te zeggen waar ze mee zitten gaan ze lekker roddelen over je.


Risjuh
1/7/2004 | 4:21:17 PM     
Eigenlijk he... eigenlijk zijn alle vrouwen.....

Woutah
11/7/2004 | 8:18:23 PM     
Zojuist heb ik het voor de 2e keer met dezelfde dame uitgemaakt (bedankt Lucarno, zonder jou had het me weer klappen gekost)
Maar op de een of andere manier heeft ze me schuldgevoel ingepraat, terwijl ik nu toch zeker weet dat het niks zou worden. Maar nu geloofd ze me niet dat het me spijt, want ze voelt zich geplayed Terwijl zij mij beide keren had gevraagd..Ik weet het niet meer HELP!!

zakje pinda´s
11/7/2004 | 11:09:35 PM     
smerige player die je bent ook...

Woutah
11/7/2004 | 11:31:54 PM     
Maar zij vroeg mij weer terug, en als ik op me bek word gepakt, kan ik op de een of andere manier geen ´nee´ zeggen

logkoning
11/7/2004 | 11:41:00 PM     
Link

Risjuh
12/7/2004 | 9:42:28 AM     


Woutah, je moet voor jezelf leren opkomen! Als je zeker weet dat het niks zou gaan worden, dan moet je dat gewoon tegenover haar aangeven en je gewoon niet laten zoenen

lucarno
12/7/2004 | 10:41:18 AM     
dat zei ik ook al.

Lisseltje
12/7/2004 | 11:56:03 AM     
Of haar wel zoenen, maar duidelijk maken dat het bij alleen zoenen blijft en dat je verder geen verkering met haar wilt!

Woutah
12/7/2004 | 2:22:20 PM     
Dat laatste zal niet lukken Ze zoekt al maanden naar een vast vriendje, nu ze het bij mij niet heeft gevonden...Zoekt ze wel weer verder

Maar h?! Ik ben weer single

KC
12/7/2004 | 2:31:16 PM     
Ik wilde net zeggen: wat is het probleem nou eigenlijk?

Woutah
12/7/2004 | 2:56:31 PM     
Ik wist even niet of ik het juiste had gedaan, maar ondertussen weet ik dat ik dat wel heb gedaan

KC
12/7/2004 | 3:05:06 PM     
Quote:
Ze zoekt al maanden naar een vast vriendje

Ik weet niet of Rubbere Ronnie Verse Vis nog wel eens bezoekt, maar als ik hem was zou ik het telefoonnummer van Woutah´s ex (gelukkig staat de spatie goed...) aan Woutah vragen!

Woutah
12/7/2004 | 3:14:52 PM     
Quote:
(gelukkig staat de spatie goed...)


Woutah
12/7/2004 | 3:16:11 PM     
Oh sorry, ik had nog niet op toevoegen moeten klikken, want ik wou dan ook nog wel weten of Rubbere Ronnie op 13-jarige meisjes valt

KC
12/7/2004 | 3:34:18 PM     
13 jaar? Waarom (lees: W??ROM!?) is ze dan op zoek naar een vast vriendje? 13 jaar! Allemachtig...
Maar goed, wie weet heeft Rubbere Ronnie wel interesse.

Woutah
12/7/2004 | 3:38:10 PM     
Ach ja, hij heeft me e-mailadres, hij kan me dus bijna altijd bereiken

Risjuh
12/7/2004 | 4:12:18 PM     
Quote:
13 jaar? Waarom (lees: W??ROM!?) is ze dan op zoek naar een vast vriendje? 13 jaar! Allemachtig...

Misschien is het wel een heel afhankelijk meisje die haar zelfvertrouwen meet aan de aandacht van anderen... De pubertijd steekt raar in elkaar!! Wacht maar, over een paar jaar denkt ze er vast anders over! Vrijheid, blijheid!!

KC
12/7/2004 | 4:20:39 PM     
Quote:
die haar zelfvertrouwen meet aan de aandacht van anderen...

Er zijn zoveel vormen van aandacht... Je kunt ook aandacht van je ouders krijgen bijvoorbeeld. Ik vind "op zoek zijn naar een vast vriendje" wel een rare manier van aandacht vragen. Het lijkt me meer dat ze er niet bij hoort als ze geen vast vriendje heeft.

Woutah
12/7/2004 | 4:30:53 PM     
Ze is wel erg populair Hoop vriendinnen...Misschien is het wel een nieuwe trend: een vriendje hebben. Kan je er geen krijgen? Koop een robot bij de Bart Smid

zakje pinda´s
12/7/2004 | 8:31:13 PM     
Quote:
13 jaar? Waarom........
tegenwoordig hebben koters op die leeftijd al meer ervaring op sexueel gebied dan hun ouders, dus een vaste relatie lijkt me nog vrij braaf. er zijn er zelfs die op die leeftijd zelf al kinderen krijgen

Looney
12/7/2004 | 8:49:08 PM     
Nou ik heb nog geen ervaring hoor...

Lisseltje
12/7/2004 | 8:58:32 PM     
Hoe oud ben je dan?
Quote:
13 jaar? Waarom (lees: W??ROM!?) is ze dan op zoek naar een vast vriendje? 13 jaar! Allemachtig...
Beetje kansloos ... 13 jaar en op zoek naar een VAST vriendje ... moest er op die leeftijd niet aan denken!!

joop
12/7/2004 | 9:00:44 PM     
en nu?

Looney
12/7/2004 | 9:07:55 PM     
Ik ben 14, bijna 15

zakje pinda´s
12/7/2004 | 9:12:02 PM     
dan loop je achter duss...

Lisseltje
12/7/2004 | 9:21:24 PM     


Looney
12/7/2004 | 9:23:46 PM     
Schijnbaar ben wel op zoek hoor

Lisseltje
7/14/2004 | 11:20:22 PM     
Ik ken geen meisjes van 14

Looney
7/14/2004 | 11:22:42 PM     
Hier in schiedam zijn er genoeg

zakje pinda´s
6/7/2005 | 4:27:24 PM     
heb je al wat gevonden?

Yv
10/31/2005 | 17:24:35     
Dit log weer even gelezen, was erg leuk.
Grappig is dat net na mijn bericht over leuke kerel vinde, dat lisseltje en ik die heus wel vinden, 10 dagen erna heb ik iets gekregen met mijn huidige kerel en nu hebben we samen een huis gekocht! Je ziet het, het kan snel gaan! Ik gun alle vrouwen ook al het geluk en een super leuke kerel!

Mijn vriendin heeft iets met haar collega. Hij vond haar al lange tijd leuk, maar hij woonde samen met zijn vriendin. Nu heeft hij het uitgemaakt en zijn zij samen. Hij is op zoek naar een andere woning en is stapelgek op die vriendin van mij. Zij ook wel op hem, maar twijfelt soms daaraan.
Wat is de kans van slagen denken jullie en hoe houdt ze die zo groot mogelijk?

Alle dames met wie ik toendertijd chatte, ik heb een nieuw emailadres. Zelfde als toen, maar ipv hotmail hetnet.nl. Voeg me maar weer toe, dan kletsen we ff 2 jaar bij!

Abc
4/16/2006 | 10:59:34 AM     
jeeses!!

Anoniem
1/31/2007 | 11:52:29 AM     
Ik heb een beetje een probleem waar ik me nog al kut bij voel, want ik weet gewoon niet hoe het nou precies zit. En ik ben nogal in de war.
Het zit namelijk zo: ik heb een meisje ontmoet via internet...en dat was allemaal heel leuk en gezellig. We hebben toen ook afgesproken elkaar ergens te ontmoeten, dat was ook een hele gezellige dag en we hebben ook gezoend. Maar de dag daarna (ik weet niet of ik dat wel had moeten vragen, maar ik ben daar niet zo goed in) vroeg ik haar of we nou wat hadden. Zij wilde nu nog geen relatie, omdat ze met wat andere dingen zat die ze eerst wilde oplossen. Oké dat is voor mij nou heel duidelijk en ik wil haar daar ook gewoon de tijd voor geven.
Maar wat nou het punt is, ze lijkt nu ineens heel anders te reageren, eerst sms-den we best veel en waren de sms’jes van haar ook heel lief, maar nu lijkt ze heel kortaf te reageren en ik heb het gevoel dat ze me ontloopt of zoiets…. Ze heeft me wel gezegd dat ze mij wel leuk vindt. Maar ik ben gewoon zo in de war omdat ze zo anders reageert tegenover mij.
Haal ik me nou dingen in mijn hoofd die er niet zijn? Omdat zij nu nog geen relatie wil aangaan en me daarom op afstand houdt? Moet ik gewoon afwachten of kan ik haar vragen waarom ze nu ineens zo reageert? Ik ben echt heel erg gek op haar en verliefd maar ik wil haar ook niet afschrikken!

Ik hoop dat jullie dit serieus nemen, alvast bedankt!

916
1/31/2007 | 12:07:01 PM     
Lijkt mij lastig, vrouwen doen altijd dingen anders dan dat ze bedoelen.
Succes drmee

tim
1/31/2007 | 12:11:43 PM     
vraag het gewoon lijkt mij of anders wacht je af wat er gaat gebeuren, of je zoekt iemand anders maar lijkt mij niet zo geschikte optie

Garth Sample
1/31/2007 | 12:56:36 PM     
Over het algemeen als vrouwen ontwijkend reageren, is daar een reden voor.. Neem een beetje(!) afstand en kijk t ff aan, anders: op naar de volgende

sixties-child
1/31/2007 | 12:59:24 PM     
Beste Anoniem,

Vraag haar gewoon netjes "op de vrouw af" wat de bedoeling is. Je kunt toch niet op Mrs. Right gaan zitten wachten? Vooral als je nu al de indruk hebt, dat ze kortaf tegen je is.
Doe er iets aan, praat ´t uit, en als ze niks meer verder wil, zet ´t van je af en ga verder op zoek! Dan is ze het niet waard om verder over te treuren.

Suc6 en sterkte

garth sample
1/31/2007 | 1:23:14 PM     
Als je het vraagt heb je kans dat je toch geen eerlijk antwoord krijgt, anders had ze nu wel al iets gezegd i.p.v ontwijkend gedrag vertonen.. Val ´er niet te veel lastig, aanhankelijk en zeurderig zijn kan een grote turn-off zijn...

Anoniem
1/31/2007 | 1:28:43 PM     
@garth sample daar ben ik inderdaad ook bang voor, maar ik voel me er nog wel klote door, maar ik wil haar ook alles behalve afschrikken.
Dus ik kan beter gewoon afwachten?

Garth sample
1/31/2007 | 1:35:20 PM     
Ja, love sucks.. maar naar mijn mening kan je het beter even afwachten, na een tijdje kan je het altijd nog vragen. Houdt wel contact en blijf gezellig praten, maar casual. En dan na een tijdje kan je weer eens afspreken ofzo.. En als zij eg niets van je wil, merk je t snel genoeg.. good luck!

tim
1/31/2007 | 1:37:41 PM     
ik denk het wel je zou er ook is een keertje kunnen verassen met kaartjes voor een film ofzo, als ej dat doet wel goe dopletten hoe ze reageerd (denk ik)

sixties-child
1/31/2007 | 2:31:00 PM     
nee hoor, niks voor haar kopen voordat je zeker weet wat ze voor je voelt, anders profiteert die chick daarvan en laat ze je alsnog zitten.......

Anoniem
1/31/2007 | 2:48:13 PM     
Hmm dat heeft wel wat geholpen, bedankt! Ik zal gewoon afwachten en gewoon gezellig met haar praten.
Maar als ik in de tussentijd een ander meisje zou tegenkomen (niet dat ik zo´n player ben of zoiets), zou ik daar dan op in kunnen gaan of zou dat verkeerd over komen op dat 1e meisje?

tim
1/31/2007 | 2:53:44 PM     
niet als het gewoon bij vrienden blijft maar als het verder gaat wel

logkoning
1/31/2007 | 2:55:18 PM     
Als je ervoor kan zorgen dat het 2e meisje naar je lacht, terwijl de eerste het ziet ben je binnen. Onderzoek bewijst het.

tim
1/31/2007 | 3:08:18 PM     
nou zet em op anoniempje

Anoniem
1/31/2007 | 3:08:30 PM     
@logkoning dat wordt lastig, want dat 1e meisje woont nogal een eindje weg... maar iig bedankt voor de tip

Anoniem
1/31/2007 | 3:35:53 PM     
Ik denk dat ik zover genoeg weet, had zelf ook al een beetje zo´n idee. Maar nu weet ik het zeker.
Ik blijf gewoon wachten op dat 1e meisje en kijk wat dat wordt. En dan zal ik me niet meer zo kut erover voelen . Thanks !! Toplog !!

916
1/31/2007 | 3:57:37 PM     
Anders moet je een homevideo maken met een of andere chick en haar anoniem de link mailen. Zelfde effect alleen hoef je niet zo goed te timen

Kooten
1/31/2007 | 4:14:29 PM     
Je gaat me toch niet vertellen dat je als een schoothondje gaat zitten wachten tot mevrouw de zaken eindelijk eens op een rijtje heeft? Lekker je eigen dingen doen en een beetje de player uithangen, ook al ben je het niet, dat vinden ze stiekem hartstikke leuk. Laat maar gewoon eens een tijdje niets van je horen. En dan niet een dag, maar een week..

En volgende keer niet meer na de eerste keer zoenen vragen of je een relatie hebt, dat werkt averechts. Succes

Anoniem
1/31/2007 | 4:26:27 PM     
Naja misschien heb je daar ook wel gelijk in...dat is dus iets waar ik niet zo goed in ben... net zoals het aanvoelen van wanneer je nou iets met iemand hebt... heb niet super veel ervaring op dat gebied en zeker niet op deze manier vandaar dat ik het vraag.
Ik laat het wel gewoon rusten, ga ik door met mijn leven en ga ik zaterdag ook van dat feestje genieten waar waarschijnlijk nog wel wat leuke meisje komen , bedankt Kooten

Anoniem
2/1/2007 | 2:52:07 PM     
Nou ik ben er achter....heb het er toch even met haar over gehad, was allemaal wel oké. Maar vandaag heeft ze toch maar besloten dat het niks wordt... Ze zei dat ze toch de gevoelens niet voor me had... jammer, maar dan maar weer verder.

In ieder geval bedankt voor jullie wijze raad, ik dacht ik laat toch maar even weten hoe het is afgelopen...

916
12/1/2007 | 1:46:47 PM     
En heb je onderhand al wat anders Anoniem?

Naam
   Naam onthouden?
Reactie